Urząd Miejski Wrocławia informuje, iż w celu usprawnienia procesu składania wniosków o uzyskanie mikropożyczki przez mikroprzedsiębiorców, w ramach Tarczy Antykryzysowej COVID-19, w budynkach Urzędu, w ramach Centrum Obsługi Mieszkańca przy ul. Hubskiej 8-16 działa stanowisko obsługi bezpośredniej, w których osoby uprawnione do pomocy, będą mogły złożyć dokumentację.
Są to dodatkowe stanowiska, poza już funkcjonującymi w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrocławiu.
Na stanowiskach pracują przeszkoleni pracownicy Urzędu Miejskiego, którzy dodatkowo będą mogli udzielić instruktażu dotyczącego wypełniania wniosków. Będzie także możliwość złożenia wniosku w kopercie, którą klient otrzyma na miejscu i własnoręcznie zaklei. Koperta z wnioskiem trafi następnie do Powiatowego Urzędu Pracy celem procedowania.
Wrocławski Pakiet Pomocowy dla przedsiębiorców w związku z epidemią koronawirusa
Do dyspozycji przedsiębiorców zostały uruchomione dodatkowe stanowiska obsługi telefonicznej - w ramach Telefonicznego Centrum Obsługi Mieszkańca - tel. 71 777 77 77.
Opracowany został także instruktaż w formie pliku PDF, w którym krok po kroku wyjaśnione zostały etapy składania dokumentów (w załączniku).
W celu uzyskania informacji na temat wsparcia przedsiębiorców w ramach Tarczy Antykryzysowej COVID-19 współrealizowanej przez Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, dedykowano następujące numery telefonów:
- Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu: nr. tel. 71 - 77 01 624, 71 - 77 01 626, 71 - 77 01 746
- Teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego: nr. tel. 71 - 77 77 777
- Centrum Wsparcia Przedsiębiorców Urzędu Miejskiego: nr. tel. 71 - 77 77 287, 71 - 77 77 310, 71 - 77 77 426.