Moją firmę założyłem ponieważ...
Kocham motoryzację i wszystko co z nią związane. Wychodzę z założenia, że jeśli praca sprawia nam frajdę i każdego dnia budzimy się z chęcią do działania, to tak naprawdę nigdy nie jesteśmy w pracy, a rozwijamy swoje pasje.
Prowadzę swój biznes we Wrocławiu, dlatego że...
To idealne miejsce do wymiany wiedzy pomiędzy bardzo doświadczonymi przedsiębiorcami, a młodymi ludźmi, którzy dopiero zaczynają. Do tego organizowana jest masa eventów i inicjatyw sprawiających, że prowadzenie biznesu we Wrocławiu jest dużo łatwiejsze. Jednym z przykładów jest działalność Startup Founders.
Jestem najbardziej dumny z...
Tego, że po 1,5 roku działalności udało nam się rozszerzyć ofertę do trzech producentów i niemal od samego początku generujemy zysk.
Dziś moje największe wyzwanie to...
Edukacja rynku na temat mądrego kupowania nowych samochodów (w tym także negocjacji rabatów) oraz szybki rozwój firmy.
W biznesie kieruje się następującymi zasadami...
Obsługa Klienta, obsługa Klienta, obsługa Klienta, rzetelność, szybkość działania
Tym, którzy myślą o własnej firmie poradziłbym, aby...
Zaczynali od projektów robionych za własne pieniądze. Dlaczego? Ponieważ wtedy chcesz, aby każda zainwestowana złotówka wróciła jak najszybciej do Twojej kieszeni. Do tego na początku polecam proste biznesy, które nie będą wymagały olbrzymich inwestycji na początku. W ten sposób, w razie ewentualnej porażki nie stracimy dużej kasy.
Rada numer trzy: rób to, na czym się znasz i co sprawia Ci frajdę. Dzięki temu w momencie, gdy opadnie pierwszy hurraoptymizm dalej będziesz miał energię i chęć do prowadzenia firmy. Ostatnia rada – rozmawiaj z ludźmi, chodź na eventy i dużo pytaj. Doświadczeni przedsiębiorcy chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami, przez co możesz uniknąć wielu błędów, o których nawet nie myślałeś i wbrew pozorom nikt nie chce Ci ukraść pomysłu.
Zdecydowałem się na udział w Made in Wrocław bo...
Dalej chce konfrontować swoją usługę ze światem biznesu (zbierać opinie), chce poznawać nowych ludzi, od których mógłbym się uczyć kolejnych rzeczy oraz chciałbym zwiększyć świadomość marki na lokalnym rynku.