wroclaw.pl strona główna Przedsiębiorcy i biznes we Wrocławiu Przedsiębiorczy Wrocław - strona główna

Infolinia 71 777 7777

1°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 11:10

wroclaw.pl strona główna

Reklama

  1. wroclaw.pl
  2. Przedsiębiorczy Wrocław
  3. Aktualności
  4. Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron

Materiał archiwalny

Reklama

moneyCo zrobić, żeby zaistnieć w sieci? Przede wszystkim trzeba zacząć od wyboru odpowiednich programów i aplikacji. Te specjalnie dla Interaktywnie.com wybrał Michał Barczak z agencji interaktywnej Sunrise System, sprawdzając, jakie mają zalety i wady.

Na początku pracy trzeba sprawdzić trzy narzędzia - Menadżera Stron Facebooka, GoogleAnalytics Mobile oraz raporty z Google Alerts. Pierwsza aplikacja jest niezbędna dla osób, których działalność jest mocno związana z social media. Na bieżąco informuje o nowych komentarzach i prywatnych wiadomościach, dzięki czemu można szybko i łatwo reagować na to, co się dzieje.

Nie jest jednak pozbawiona wad. To co irytuje, to niewielkie możliwości konfiguracji, jeśli chodzi o powiadomienia. Do tej pory nie udało mi się na przykład odnaleźć opcji pozostawienia komunikatów o nowych wiadomościach, przy równoczesnym wyłączeniu powiadomień o nowych komentarzach. Nie zmienia to jednak faktu, że w dobie popularności mediów społecznościowych to narzędzie, które każdy specjalista znać powinien. Czytaj więcej...

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama

Powrót na portal wroclaw.pl