Co zrobić, żeby zaistnieć w sieci? Przede wszystkim trzeba zacząć od wyboru odpowiednich programów i aplikacji. Te specjalnie dla Interaktywnie.com wybrał Michał Barczak z agencji interaktywnej Sunrise System, sprawdzając, jakie mają zalety i wady.
Na początku pracy trzeba sprawdzić trzy narzędzia - Menadżera Stron Facebooka, GoogleAnalytics Mobile oraz raporty z Google Alerts. Pierwsza aplikacja jest niezbędna dla osób, których działalność jest mocno związana z social media. Na bieżąco informuje o nowych komentarzach i prywatnych wiadomościach, dzięki czemu można szybko i łatwo reagować na to, co się dzieje.
Nie jest jednak pozbawiona wad. To co irytuje, to niewielkie możliwości konfiguracji, jeśli chodzi o powiadomienia. Do tej pory nie udało mi się na przykład odnaleźć opcji pozostawienia komunikatów o nowych wiadomościach, przy równoczesnym wyłączeniu powiadomień o nowych komentarzach. Nie zmienia to jednak faktu, że w dobie popularności mediów społecznościowych to narzędzie, które każdy specjalista znać powinien. Czytaj więcej...