wroclaw.pl strona główna Przedsiębiorcy i biznes we Wrocławiu Przedsiębiorczy Wrocław - strona główna

Infolinia 71 777 7777

10°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 03:10

wroclaw.pl strona główna

Reklama

  1. wroclaw.pl
  2. Przedsiębiorczy Wrocław
  3. Aktualności
  4. PGNiG: nowe zasady obsługi klienta w związku z pandemią koronawirusa

PGNiG Obrót Detaliczny przypomina, że od maja br. klienci znów mogą korzystać ze stacjonarnych Biur Obsługi Klienta (BOK). Spółka podjęła decyzję o otwarciu większości ze swoich ponad 130 placówek. Wyjątkiem są m.in. BOK-i w województwie śląskim, które ze względu na aktualną sytuację epidemiczną pozostaną tymczasowo zamknięte.

Reklama

Z uwagi na wciąż istniejące ryzyko zakażenia koronawirusem, w Biurach Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny będą obowiązywać szczególne środki bezpieczeństwa. Liczba klientów przebywających w danym biurze musi odpowiadać liczbie czynnych stanowisk. Wszyscy pracownicy zostali wyposażeni w indywidualne środki ochrony, tj. maseczki, rękawiczki i przyłbice, a klientom udostępnione zostały płyny do obowiązkowej dezynfekcji rąk.

Jesteśmy firmą odpowiedzialną, dlatego bezpieczeństwo klientów i pracowników jest dla nas priorytetem. PGNiG było jedną z pierwszych spółek, która zdecydowała się na zamknięcie Biur Obsług Klienta ze względu na pandemię koronawirusa. Teraz, gdy sytuacja się normalizuje, możemy je ponownie otworzyć. To bardzo dobra wiadomość dla wielu naszych Klientów – mówi Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA i dodaja: – Kiedy ogłosiliśmy zamknięcie BOK-ów, zapewniliśmy że nie ucierpi na tym poziom obsługi Klientów. Dziś możemy z całą odpowiedzialnością potwierdzić, że dotrzymaliśmy słowa.

PGNiG Obrót Detaliczny zdecydowało o zamknięciu BOK-ów 14 marca bieżącego roku. Klienci mogli jednak nadal załatwiać swoje sprawy dzięki obsłudze zdalnej za pomocą portalu e-BOK,  aplikacji na urządzenia mobilne oraz telefonicznej infolinii.

– Przywracamy działalność Biur Obsługi Klienta z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Zebraliśmy wiele doświadczeń z sytuacji kryzysowej, w jakiej znaleźliśmy się ponad dwa miesiące temu. Pokazują one, że cyfryzacja naszych usług była słusznym krokiem, gdyż korzystały z nich setki tysięcy Klientów dodaje Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.

O popularności cyfrowych kanałów obsługi świadczy fakt, że PGNiG Obrót Detaliczny posiada aktualnie ponad 1,7 mln zawartych umów w eBOK, a aplikację mobilną pobrano już ponad 1 mln razy. Tylko w kwietniu 2020 r. Spółka zawarła ponad 7100 nowych umów drogą online.

Mimo decyzji o otwarciu BOK-ów PGNiG Obrót Detaliczny nadal zachęca Klientów do korzystania z cyfrowych kanałów obsługi. Spółka przypomina, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK,  pozwala m.in.:

  • zawarcie nowej umowy gazowej i przepisanie istniejącej;  
  • podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;
  • podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;
  • kontrolę bieżącego salda płatności;
  • obsługę płatności elektronicznych wraz z funkcją polecenia zapłaty;
  • wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;
  • zmianę/uzupełnienie danych w  umowie;
  • zmianę grupy taryfowej;
  • przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;
  • kontakt na wybrany temat poprzez formularz;
  • zawarcie umowy na usługi dodatkowe.

Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które dostępne jest pod numerem 22 515 15 15, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00.

Inną formą kontaktu z pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail: [email protected]

Miejsca Obsługi Klienta Polskiej Spółki Gazownictwa

Należąca do GK PGNiG – Polska Spółka Gazownictwa informuje o pracy Miejsc Obsługi Klienta, podlegające Oddziałowi Zakładowi Gazowniczemu we Wrocławiu.

Dział Obsługi Klienta: e-mail: [email protected]

Sekcja przyłączania we Wrocławiu (ul. Ziębicka 44 bud. B)

  • 71 364 92 89, 71 364 93 06, 71 364 93 24, 71 364 93 26
  • godziny otwarcia 8.00-14.00

Sekcja Obsługi Klienta w Wałbrzychu (ul. Wrocławska 2)

  • 74 842 71 23, 74 842 72 88, 74 842 74 36
  • godziny otwarcia 7.00-15.00

Sekcja przyłączania w Zgorzelcu (ul. Fabryczna 1)

  • 75 772 24 34, 75 772 25 03, 75 772 25 22
  • godziny otwarcia 7.00-15.00

Miejsca Obsługi Klientów w miejscowościach: godziny otwarcia 7.00-15.00

Gazownia w Głogowie ul. Obrońców Pokoju 34

  • 71 364 94 58, 71 364 94 51

Gazownia w Wałbrzychu ul. Wrocławska 2

  • 74 842 71 10, 74 842 74 61, 74 842 72 59

Gazownia w Kłodzku ul. Fabryczna 1

  • 74 842 73 03, 74 842 73 07, 74 842 73 01

Gazownia w Oławie ul. Gazowa 4

  • 71 364 94 18, 71 364 93 83

Gazownia w Lubinie ul. Odrodzenia 6

  • 71 364 94 96, 71 364 94 95, 71 364 94 91

Gazownia w Legnicy ul. Ścinawska 1B

  • 71 364 94 64, 71 364 94 71

Gazownia w Obornikach Śląskich ul. Kościuszki 10

  • 71 364 94 44

Gazownia w Oleśnicy ul. Moniuszki 70

  • 71 364 94 27, 71 364 94 25

Gazownia w Jeleniej Górze ul. Lubańska 23

  • 75 772 23 31, 75 772 23 21

Gazownia w Dzierżoniowie ul. Kilińskiego 18

  • 74 842 73 28, 74 842 73 33

Gazownia w Zgorzelcu ul. Fabryczna 1

  • 75 772 24 41, 75 772 25 48

Gazownia Wrocław Północ ul. Bierutowska 57-59

  • 71 364 94 00, 71 364 96 80

Gazownia Wrocław Południe ul. Tęczowa 35-45

  • 71 364 92 08

Gazownia Wrocław Zachód ul. Wagonowa 38b

  • 71 364 92 86

Klienci PSG mogą także korzystać z kontaktu telefonicznego tel.  32 772 36 27, lub też poprzez stronę internetową www.psgaz.pl.

źródło: PGNIG/PSG

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama

Powrót na portal wroclaw.pl

WBO 2024