wroclaw.pl Przedsiębiorcy i biznes we Wrocławiu Przedsiębiorcy i biznes we Wrocławiu
Pogoda we Wrocławiu temperatura powietrza wynosi 9°C
Link do portalu wroclaw.pl
Aby wyświetlić zawartość strony, zaakceptuj pliki cookie
Reklama

PGNiG: nowe zasady obsługi klienta w związku z pandemią koronawirusa

Jarek Ratajczak,
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjne

PGNiG Obrót Detaliczny przypomina, że od maja br. klienci znów mogą korzystać ze stacjonarnych Biur Obsługi Klienta (BOK). Spółka podjęła decyzję o otwarciu większości ze swoich ponad 130 placówek. Wyjątkiem są m.in. BOK-i w województwie śląskim, które ze względu na aktualną sytuację epidemiczną pozostaną tymczasowo zamknięte.

Reklama

Z uwagi na wciąż istniejące ryzyko zakażenia koronawirusem, w Biurach Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny będą obowiązywać szczególne środki bezpieczeństwa. Liczba klientów przebywających w danym biurze musi odpowiadać liczbie czynnych stanowisk. Wszyscy pracownicy zostali wyposażeni w indywidualne środki ochrony, tj. maseczki, rękawiczki i przyłbice, a klientom udostępnione zostały płyny do obowiązkowej dezynfekcji rąk.

Jesteśmy firmą odpowiedzialną, dlatego bezpieczeństwo klientów i pracowników jest dla nas priorytetem. PGNiG było jedną z pierwszych spółek, która zdecydowała się na zamknięcie Biur Obsług Klienta ze względu na pandemię koronawirusa. Teraz, gdy sytuacja się normalizuje, możemy je ponownie otworzyć. To bardzo dobra wiadomość dla wielu naszych Klientów – mówi Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA i dodaja: – Kiedy ogłosiliśmy zamknięcie BOK-ów, zapewniliśmy że nie ucierpi na tym poziom obsługi Klientów. Dziś możemy z całą odpowiedzialnością potwierdzić, że dotrzymaliśmy słowa.

PGNiG Obrót Detaliczny zdecydowało o zamknięciu BOK-ów 14 marca bieżącego roku. Klienci mogli jednak nadal załatwiać swoje sprawy dzięki obsłudze zdalnej za pomocą portalu e-BOK,  aplikacji na urządzenia mobilne oraz telefonicznej infolinii.

– Przywracamy działalność Biur Obsługi Klienta z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Zebraliśmy wiele doświadczeń z sytuacji kryzysowej, w jakiej znaleźliśmy się ponad dwa miesiące temu. Pokazują one, że cyfryzacja naszych usług była słusznym krokiem, gdyż korzystały z nich setki tysięcy Klientów dodaje Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.

O popularności cyfrowych kanałów obsługi świadczy fakt, że PGNiG Obrót Detaliczny posiada aktualnie ponad 1,7 mln zawartych umów w eBOK, a aplikację mobilną pobrano już ponad 1 mln razy. Tylko w kwietniu 2020 r. Spółka zawarła ponad 7100 nowych umów drogą online.

Mimo decyzji o otwarciu BOK-ów PGNiG Obrót Detaliczny nadal zachęca Klientów do korzystania z cyfrowych kanałów obsługi. Spółka przypomina, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK,  pozwala m.in.:

Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które dostępne jest pod numerem 22 515 15 15, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00.

Inną formą kontaktu z pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail: [email protected]

Miejsca Obsługi Klienta Polskiej Spółki Gazownictwa

Należąca do GK PGNiG – Polska Spółka Gazownictwa informuje o pracy Miejsc Obsługi Klienta, podlegające Oddziałowi Zakładowi Gazowniczemu we Wrocławiu.

Dział Obsługi Klienta: e-mail: [email protected]

Sekcja przyłączania we Wrocławiu (ul. Ziębicka 44 bud. B)

Sekcja Obsługi Klienta w Wałbrzychu (ul. Wrocławska 2)

Sekcja przyłączania w Zgorzelcu (ul. Fabryczna 1)

Miejsca Obsługi Klientów w miejscowościach: godziny otwarcia 7.00-15.00

Gazownia w Głogowie ul. Obrońców Pokoju 34

Gazownia w Wałbrzychu ul. Wrocławska 2

Gazownia w Kłodzku ul. Fabryczna 1

Gazownia w Oławie ul. Gazowa 4

Gazownia w Lubinie ul. Odrodzenia 6

Gazownia w Legnicy ul. Ścinawska 1B

Gazownia w Obornikach Śląskich ul. Kościuszki 10

Gazownia w Oleśnicy ul. Moniuszki 70

Gazownia w Jeleniej Górze ul. Lubańska 23

Gazownia w Dzierżoniowie ul. Kilińskiego 18

Gazownia w Zgorzelcu ul. Fabryczna 1

Gazownia Wrocław Północ ul. Bierutowska 57-59

Gazownia Wrocław Południe ul. Tęczowa 35-45

Gazownia Wrocław Zachód ul. Wagonowa 38b

Klienci PSG mogą także korzystać z kontaktu telefonicznego tel.  32 772 36 27, lub też poprzez stronę internetową www.psgaz.pl.

źródło: PGNIG/PSG

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama
Powrót na portal wroclaw.pl Powrót na portal wroclaw.pl Wróć na portal wroclaw.pl Logo wroclaw.pl