Ta dynamicznie rozwijająca się firma pomaga swoim klientom w zarządzaniu danymi, procesami oraz dokumentami. Dzięki autorskim narzędziom IT i infrastrukturze archiwistycznej oferuje łatwość poszukiwania informacji, szybkie ich wykorzystanie i wdrażanie zaawansowanych procesów na miarę XXI wieku. Uzupełnieniem proponowanych przez spółkę technologii jest nowoczesne archiwum, pozwalające na przechowywanie dokumentów w magazynie wysokiego składowania, w tym również papierów wartościowych.
– W naszych biurach na stadionie pracuje obecnie ok 150 osób. Część w trybie dwuzmianowym – mówi Magdalena Tatarczuk, dyrektor departamentu administracji i marketingu docFlow S.A. – Dlaczego wybraliśmy stadion? Pierwszym atutem lokalizacji z punktu widzenia docFlow był dogodny dojazd do Stadionu dla pracowników spółki, zarówno komunikacją miejską, rowerem, jak również prywatnymi pojazdami, z zaparkowaniem których nie ma żadnego problemu. Drugim równorzędnym czynnikiem była powierzchnia biur, czyli możliwości przestrzenne i aranżacyjne, duża otwartość projektantów na wszelkie uwagi, sugestie i oczekiwania Klienta oraz szybkość i rzetelność, z jaką zostały wykonane prace wykończeniowe versus ich cena. I trzecim równorzędnym czynnikiem była cena wynajmu metra kwadratowego w powiązaniu z dwoma powyższymi punktami.
Spółka docFlow to 14 podmiot, który zadomowił się na wrocławskim stadionie, obecnie w obiekcie pozostało już niewiele powierzchni pod wynajem – mówi Piotr Nowicki, dyrektor ds. marketingu i rzecznik prasowy stadionu. Kolejnym chętnym jesteśmy w stanie zaoferować 660 m2 w północnej części i 530 m2 we wschodniej części obiektu. Obie powierzchnie są w stanie deweloperskim, umożliwiającym najemcy dowolną aranżację przestrzeni.