wroclaw.pl Przedsiębiorcy i biznes we Wrocławiu Przedsiębiorcy i biznes we Wrocławiu
Pogoda we Wrocławiu temperatura powietrza wynosi 13°C
Link do portalu wroclaw.pl
Aby wyświetlić zawartość strony, zaakceptuj pliki cookie
Reklama

Wrocławski pomysł na biznes w czasach epidemii – z offline do online

Jarek Ratajczak,
źródło: Fast White Cat

Wrocławianie mają pomysł na podupadające w czasie epidemii przedsiębiorstwa. Proponują im zwiększenie sprzedaży i przejście z działalności offline do online. Twierdzą, że to może być propozycja dla salonów fryzjerskich, kawiarni czy małych księgarni.

Reklama

Wrocławska firma Fast White Cat oferuje otwarcie sklepu online – nawet w 5 dni. Ich propozycja jest przeznaczona także dla tych, którzy sprzedają usługi i wcześniej nie myśleli o e-commerce np. salony fryzjerskie czy kosmetyczne.

Cezary Kożon, prezes Fast White Cat podkreśla, że to, co kiedyś wydawało się niemożliwe lub niepotrzebne, w obecnej sytuacji staje się koniecznością. 

– Tym czymś jest właśnie przeniesienie działalności z offline do online. W epoce lockdown szczególnie kreatywnie muszą myśleć salony fryzjerskie, kosmetyczne, kawiarnie, restauracje czy małe księgarnie – dodaje.

Salon fryzjerski online?

– Usługi salonu fryzjerskiego online? Niemożliwe. Owszem – wykonanie usługi online jest w tym przypadku niewykonalne, ale mamy przecież szansę myślenia out of the box i szerszego patrzenia na sytuację – dodaje Cezary Kożon.

Z pomysłu skorzystała już sieć salonów fryzjerskich Jean Louis David Polska.

– Stworzyliśmy dla nich sklep online w 5 dni, w którym można kupić m.in. kosmetyki do włosów – wylicza szef Fast White Cat. – Wiemy, że przeniesienie całego biznesu do online w przypadku takich firm jest niewykonalne, ale zapewnienie przynajmniej częściowego dochodu – już tak – dodaje.

Sklep w 5 dni

Sklep dla Jean Louis David zrobiony przez wrocławską firmę już przynosi zyski.

– W pierwszym miesiącu działania mieliśmy wyższe obroty, niż dobrze prosperujący salon stacjonarny naszej marki – podkreśla Tomasz Bączyk, dyrektor generalny Jean Louis David Polska.

Wrocławianie podają jeszcze inny przykład. To światowy gigant –  Amazon, który w trakcie kryzysu w 2009 roku urósł o 26% przesuwając budżety w kierunku inwestycji w nowe produkty i ich promocję.

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama
Powrót na portal wroclaw.pl Powrót na portal wroclaw.pl Wróć na portal wroclaw.pl Logo wroclaw.pl