BespokeChat to zespół sprzedawców obsługujący czat internetowy na stronach www swoich klientów – głównie firm dealerskich i deweloperskich. Obecnie firma, na swoich stronach podaje działania, które w czasie epidemii koronawirusa pozwalają jak najlepiej wykorzystać czat internetowy.
– Szczególnie teraz, w okresie globalnej pandemii koronawirusa, klienci ograniczają swoje zakupy polegające na wyjściu z domu do minimum. Odpowiedzią na to jest obsługa w internecie, również w sprawach, w których do tej pory trudno to było sobie wyobrazić jak na przykład kupno nowego samochodu. Kiedy ruch w salonach dealerskich naszych klientów spadł prawie do zera nasza Recepcja Online przez czat notuje niezmiennie wysokie zainteresowanie rozmową przez czat – mówi Paweł Antkowiak, założyciel i prezes firmy .BespokeChat.
Praca zdalna w 100 procentach
Od początku swojej działalności, w całości funkcjonują zdalnie, bez biura. Pracownicy BespokeChat pracują z dowolnego miejsca, najczęściej z domu.
– Pozwala nam to oferować obsługę czata 7 dni w tygodniu 8:00-23:00 jako standard dla naszych klientów. Jest to ogromną zaletą, bo tym samym “przedłużamy” godziny pracy danej firmy, która wcześniej najczęściej dostępna była pod mailem lub telefonem tylko w godzinach pracy swojego biura, rzadko w weekendy – mówi Mateusz Pośpieszny, dyrektor operacyjny i współwłaściciel.
BespokeChat pomaga i doradza – 5 lat na rynku
Paweł Antkowiak podkreśla, że model działania jest prosty: – Użytkownicy wchodząc na stronę internetową np. salonu samochodowego, widzą okno czatu, przy pomocy którego zapraszamy ich do rozmowy i odpowiadamy na pytania. Analogicznie jak aparat telefoniczny bez osoby, która podniesie słuchawkę jest bezużyteczny, tak okno LiveChat bez dostępnego konsultanta po drugiej stronie nie spełni swojej roli. W przeciwieństwie do komunikacji e-mail na czacie konieczna jest natychmiastowa odpowiedź – zaznacza Paweł Antkowiak.
Firma powstała jesienią 2015 roku na podstawie obserwacji rynku podobnych usług za granicą. Paweł Antkowiak, wcześniej dyrektor operacyjny we wrocławskiej firmie produkującej kursu językowe online, postanowił dostosować usługę do polskich potrzeb. Uruchomił LiveChat, który pomagał w sprzedaży kursów online. Następnymi klientami były wrocławskie firmy: sklep internetowy, deweloper i salon samochodowy. Obecnie zatrudniają ponad 20 osób i pracują dla blisko 40 przedsiębiorstw.
#WROinspiruje – wrocławskie firmy dzielą się wiedzą
#WROinspiruje – w ramach tej akcji wrocławskie firmy dzielą się swoją wiedzą online. Chętnych nie brakuje. Oferują m.in. bezpłatne e-konsultacje, wsparcie, pomoc i naukę tańca.