wroclaw.pl strona główna Najświeższe wiadomości dla mieszkańców Wrocławia Dla mieszkańca - strona główna

Infolinia 71 777 7777

11°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 17:03

wroclaw.pl strona główna
Reklama
  1. wroclaw.pl
  2. Dla mieszkańca
  3. Wrocław się szczepi
  4. Koronawirus we Wrocławiu [SERWIS SPECJALNY]
  5. Aktualności
  6. Spółki miejskie zamykają biura. Jak załatwić sprawę?

W związku z zagrożeniem epidemicznym zawieszone do odwołania zostało przyjmowanie interesantów w biurach spółek miejskich. Jak więc załatwić sprawę? Telefonicznie.

Reklama

MPWiK Wrocław

Biuro Obsługi Klientów jest zamknięte do odwołania. MPWiK Wrocław zachęca do kierowania pytań do wirtualnego doradcy oraz kontaktu z doradcami w kanale live chat.

Można skorzystać z eBOKa, strony www, albo skontaktować się za pośrednictwem infolinii pod numerem 71 34 09 655, którą obsługują konsultanci MPWiK Wrocław. Linia alarmowa do zgłaszania awarii: 994.

Istnieje także możliwość umówienia się na wideokonferencję z konsultantem. 

Zarząd Zasobu Komunalnego (ZZK)

We wszystkich siedzibach i Biurach Obsługi Klienta ZZK do odwołania zostaje zawieszona bezpośrednia obsługa najemców i interesantów.

  • Numery telefonów ZZK znajdziecie tutaj.
  • Kancelaria Główna 71 7762408, 711 7762436
  • Sekretariaty: przy ul. Grabiszyńskiej 257 - 71 3328110, Spiżowej 29/31 -  71 3335901 oraz K.Miarki 7 - 71 7724230.

Pracownicy ZZK przekierują każdego do właściwego działu lub Biura Obsługi Klienta Zarządu Zasobu Komunalnego. W sprawach pilnych ZZK prosi o kontakt drogą elektroniczną na adres [email protected] 

W sytuacjach nagłych (awarie, usterki), ZZK prosi dzwonić jak zawsze na telefony alarmowe BOK-ów.

Wrocławskie Mieszkania

Centrum Obsługi Mieszkańca w budynku Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 oraz filia COM przy ul. Gazowej 20 są zamknięte do odwołania.

Spółka zachęca do załatwiania spraw w drodze kontaktów telefonicznych i mailowych z pracownikami. 

Centrum Obsługi Mieszkańca pod nr:  71 326 41 10 , 71 321 13 24, 71 325 37 57, 71 333 24 11 (filia COM ul. Gazowa 20) od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.

Awarie i usterki należy zgłaszać na adres [email protected] lub poprzez formularz kontaktowy: https://www.wm.wroc.pl/napisz-do-nas/ 

TBS Wrocław

Biura TBS przy ul. Przybyszewskiego 102/104 i przy ul. Tylnej 14 są zamknięte do odwołania. Spółka prosi o kontakt mailowy lub telefoniczny.

W GODZINACH PRACY

  • Informacje dla Klientów TBS Wrocław Sp. z [email protected](71) 325 28 95, wew. 100
  • Kancelaria Spółki(71) 325 33 38, 325 21 04, 325 28 44, wew. 104
  • Administracja i służby [email protected](71) 345 80 52, wew. 411tel./fax: (71) 345 80 52, 345 70 82, 345 69 18

Dodatkowy telefon kontaktowy do biura przy ul. Przybyszewskiego: 502 996 242Dodatkowy telefon kontaktowy do biura przy ul. Tylnej: 502 996 204

PO GODZINACH PRACYNumery alarmowe do służb zajmujących się usuwaniem usterek i awarii znajdziecie pod linkiem:http://www.tbs-wroclaw.com.pl/kontakt.html 

MPK Wrocław

Do odwołania zamknięte zostało Biuro Obsługi Pasażera przy ul. Bolesława Prusa. Sprawy załatwiać można mailowo: [email protected] i [email protected] lub telefonicznie przez infolinię: 71 321 72 71 lub 71 321 72 70.

Jak informuje MPK, rzecznik pasażera zaprasza pasażerów do kontaktu telefonicznego lub mailowego. Można się z nim skontaktować pod numerem telefonu 71 325 08 33 lub mailowo wysyłając wiadomość na [email protected]. Z uwagi na bezpieczeństwo zawieszone zostaną jednak bezpośrednie spotkania z rzecznikiem pasażera. 

Ekosystem

Spółka od 17 marca pracuje w trybie home office. Godziny pracy pozostają niezmienione.

Wszystkie sprawy związane ze statutową działalnością spółki Ekosystem (nadzorem nad odbiorem odpadów komunalnych lub utrzymaniem czystości w pasie drogowym, m.in. zgłoszenia, reklamacje) można zrealizować:

Od 18 marca do 3 maja nieczynne będą Punkty Selektywnego Zbierania Odpadów (PSZOK) przy ul. Kazimierza Michalczyka 9 i przy ul. Janowskiej 51. 

Od 4 maja 2020 Ekosystem wznawia działanie PSZOK. Wprowadzone zostały 2 zmiany w ich funkcjonowaniu:

  • jednocześnie na teren PSZOK będzie mógł wjechać tylko jeden samochód
  • wstęp na teren PSZOK tylko w maseczkach i rękawiczkach.

ZDiUM

Od środy 18 marca w sprawach wymagających osobistego kontaktu, należy zgłaszać się tylko przy dwóch stanowiskach w budynku C (dawne okienka kasy):

  • przy jednym można załatwić sprawy związane z wydawaniem abonamentów i identyfikatorów,
  • drugie to punkt obsługi interesanta (przeniesiony z budynku B).

Zobacz również – informacja dotycząca sposobu załatwiania spraw od 18.03.2020.

Wiele spraw można załatwić drogą elektroniczną lub telefoniczną, bez wychodzenia z domu. ZDiUM zachęca do kontaktu:

MOPS

Dział świadczeń (m.in. 500+) dostępny jest bez konieczności osobistego kontaktu. Biuro Obsługi Klienta czynne jest od godz. 10.00 do godz. 14.00. 

Godziny obsługi klientów Programu Pomocy dla Rodzin Wielodzietnych „dwa plus trzy i jeszcze więcej” oraz Karty Dużej Rodziny od dnia 26 kwietnia 2020 będą następujące:

  • w poniedziałek, środę, czwartek  i piątek, w godz. 8.00 – 15.00,
  • we wtorek  w godz. 11.00 – 15.00.

MOPS zwraca się z apelem o ograniczenie wizyt w urzędzie do niezbędnego minimum.

W celu złożenia wniosku o przyznanie Karty Dużej Rodziny zachęcamy do korzystania z elektronicznej komunikacji poprzez platformę ePUAP - www.epuap.gov.pl oraz portal emp@tia - https://empatia.mpips.gov.pl/  

Do Państwa dyspozycji pozostają także numery telefonu: 71 7823594 i 71 7823595 

Powiatowy Urząd Pracy

Dostęp osobisty do Powiatowego Urzędu Pracy został czasowo ograniczony. Pisma i zgłoszenia przesyłać można za pomocą poczty tradycyjnej (Powiatowy Urząd Pracy, 50-525 Wrocław ul. Gliniana 20-22 ) i elektronicznej ( [email protected] ).

Jak się zarejestrować jako osoba bezrobotna

Osoba, która nie dysponuje profilem zaufanym, a ma dostęp do konta elektronicznego w banku, ma możliwość założenia profilu zaufanego bez wychodzenia z domu. Szczegółowe informacje: https://pz.gov.pl

Czytaj także: Firmy i urzędy ograniczają obsługę klientów. Jak załatwić sprawę?

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama
Powrót na portal wroclaw.pl