Miejski Rzecznik Konsumentów we Wrocławiu działa wyłącznie na rzecz Mieszkańców Wrocławia. Osoby zamieszkujące w innych miejscowościach mogą zwrócić się o pomoc do rzecznika konsumentów w swoim powiecie.
Właściwego miejscowo rzecznika konsumentów można ustalić korzystając z prostej wyszukiwarki na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/pomoc.php
Dane kontaktowe:
Miejski Rzecznik Konsumentów we Wrocławiu
ul. G. Zapolskiej 4,
50-032 Wrocław
Godziny obsługi Konsumentów
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00—15:00
Istnieje możliwość zarejestrowania wizyty przez internet na stronie Rezerwacji wizyt.
Obsługa telefoniczna Konsumentów
od poniedziałku do piątku w godzinach: od 8.00 do 15.30.
tel. 71 777 79 02, fax 71 777 86 62
[email protected]
Sekcja ds. Obsługi Konsumentów
tel. 71 777 75 59
Adres skrytki Urzędu Miejskiego na ePUAP-ie
Informacje praktyczne
Informacje ułatwiające skorzystanie z pomocy prawnej świadczonej przez Miejskiego Rzecznika Konsumentów we Wrocławiu znajdą Państwo tutaj:
Informacje praktyczne ułatwiające skorzystanie z pomocy Miejskiego Rzecznika Konsumentów