wroclaw.pl strona główna Najświeższe wiadomości dla mieszkańców Wrocławia Dla mieszkańca - strona główna

Infolinia 71 777 7777

10°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 15:00

wroclaw.pl strona główna
Reklama
  1. wroclaw.pl
  2. Dla mieszkańca
  3. Wrocław się szczepi
  4. Koronawirus we Wrocławiu [SERWIS SPECJALNY]
  5. Aktualności
  6. Wrocław wraca do podstawowych zasad obsługi pasażera oraz dystrybucji URBARNCARD

Otwarcie BOK URBANCARD oraz powrót do podstawowych zasad dystrybucji i zwrotów biletów. To kolejny etap odmrażania komunikacji miejskiej. Pierwszy – to powrót 6 maja do roboczego rozkładu jazdy wrocławskich tramwajów i autobusów.

Reklama

Obsługa pasażera URBANCARD

Od 6 maja 2020 r. ponownie otwarte zostaje Biuro Obsługi Klienta URBANCARD przy ul. B. Prusa 75-79. Natomiast od 11 maja 2020 r. przywrócona zostaje osobista obsługa pasażera w Biurach Obsługi Klienta URBANCARD przy ul. Grabiszyńskiej 9, ul. Racławickiej 2-4 i ul. Ładnej 1c.

Tak jak wcześniej, aby załatwić sprawę związaną ze zwrotem biletów, konieczna będzie wizyta w BOK. W uzasadnionych przypadkach pasażerowie, którzy nie mogą z powodu zagrożenia wirusem Sars-CoV-2 udać się do BOK osobiście (np. przebywają na kwarantannie), nadal będą mogli załatwiać sprawy drogą elektroniczną. Wrocław zapewnia, że obsługa klientów odbywać się będzie przy zachowaniu niezbędnych środków bezpieczeństwa.

Zasady anulowania i zawieszenia biletu URBANCARD

Od 9 maja Wrocław wraca do zwykłych zasad dystrybucji i zwrotu biletów. To oznacza, że przywracane zostanie pobieranie opłaty manipulacyjnej przy zwrocie biletu (w wysokości 20% wartości).

Przypomnijmy, miasto zrezygnowało z pobierania tej opłaty 12 marca br. Było to rozwiązanie na czas wprowadzonych ograniczeń w przemieszczaniu się. Każdy, kto nie zdążył skorzystać z tego rozwiązania, może złożyć wniosek o zwrot do 8 maja włącznie – za te transakcje opłata manipulacyjna nie zostanie pobrana. W przypadku wniosków złożonych po tym terminie opłata będzie naliczona.

Dodatkowo od 9 maja 2020 r. nie będzie można zawieszać biegu terminu ważności biletu.

Wyjątkiem będą przypadki, kiedy osoba jest na kwarantannie. Wtedy możliwe będzie zdalne złożenie uzasadnionego wniosku. W tej sprawie należy kontaktować się Biurem Obsługi Klienta, pisząc na adres [email protected].

Do tej pory pasażerowie złożyli przeszło 38 tysięcy wniosków o zwrot lub zawieszenie biletu, wnioski są rozpatrywane sukcesywnie.

Od 6 maja „odmrażanie” komunikacji miejskiej – robocze rozkłady, otwarty BOP

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama
Powrót na portal wroclaw.pl