Wsparcie rodzin popegeerowskich poprzez zapewnienie dzieciom dostępu do sprzętu komputerowego i internetu – to główny cel projektu „Cyfrowa Gmina Granty PPGR”. Osoby chcące skorzystać z tego typu pomocy powinni złożyć wymagane dokumenty we wrocławskim Departamencie Edukacji przy ul. G. Zapolskiej do 2 listopada br.
Na jaki sprzęt dofinansowanie?
Dofinansowanie będzie można otrzymać na:
- sprzęt komputerowy z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiających pracę zdalną, w tym niezbędne akcesoria i oprogramowanie dla osób z niepełnosprawnościami (w przypadku zakupu komputera powyżej 3,5 tys. zł oraz tabletu powyżej 1,5 tys. zł niezbędne będzie uzasadnienie przez Wnioskodawcę wysokości kosztów zakupów takiego sprzętu),
- ubezpieczenie zakupionego sprzętu komputerowego,
- usługę zapewniającą dostęp do internetu na sprzęcie komputerowym zakupionym w ramach projektu, w przypadku gdy opiekun prawny w oświadczeniu wskaże na brak możliwości zapewnienia usługi dostępu do internetu.
Zgodnie z założeniami programu, sprzęt IT zostanie zakupiony przez Gminę Wrocław i przekazany osobom, które zakwalifikują się do wsparcia .
Jakie dokumenty i gdzie składać?
Osoby zainteresowane wsparciem powinny dostarczyć do Kancelarii Departamentu Edukacji przy ul. G. Zapolskiej 4 (sala S3, stanowisko nr 1) wypełnione załączniki (do pobrania poniżej):
- oświadczenie dla rodzica / opiekuna prawnego dziecka niepełnoletniego,
- oświadczenie ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletniość,
- oświadczenie o wyborze sprzętu.
Termin składania wniosków mija 2 listopada o godz. 15.00.
Wnioski w wersji papierowej dostępne są również w kancelarii Departamentu Edukacji UM. W przypadku pytań dot. konkursu należy kontaktować się telefonicznie pod numerami: 71 777 78 60 i 71 777 74 06.