Piosenka jest jednym z elementów scenariuszy zadań dla dzieci czteroletnich. Proponujemy wysłuchane piosenki razem z dziećmi, a następnie rozmowę o jej treści. Dzieci wytłumaczą, czy im się podobało i o czym opowiada piosenka. Opiekun wyjaśni dzieciom trudne terminy, jak: ekonomia, moneta, oszczędzanie (w oparciu o słownik pojęć podstawowych). Później można wysłuchać piosenki jeszcze raz i podjąć próbę wspólnego śpiewu. Do piosenki dołączmy dowolną zabawę ruchomą.Piosenka „Krasnal Złotóweczka” Ekonomia trudna sprawa, Ale dla mnie to zabawa. Chociaż lat tak mało mam, Wiele umiem mówię wam. To z Krasnalem Złotóweczką Monet można poznać większość. Potem oszczędności mieć, I zakupy robić też. Jak oszczędzać, jak planować, jak pracować. To Krasnala Złotóweczki rady są. Jak pieniążki rozpoznawać, Jak wybierać i kupować Te i inne tajemnice Odkrywamy ja i On. Jak oszczędzać, jak planować, jak pracować. To Krasnala Złotóweczki rady są. Jak pieniążki rozpoznawać, Jak wybierać i kupować Te i inne tajemnice Odkrywamy ja i On.zapis nutowy do pobrania
Autorami tekstu i muzyki są Marta Kondracka – Szala i Marcin Szala. Piosenkę wykonał chór dziecięcy z Przedszkola nr 66 pod dyrekcją Małgorzaty Kosowskiej.
Ta i inne zabawy znajdują się w konspekcie zajęć dla nauczycieli.