– Nasz pomysł wynika z poczucia odpowiedzialności. Śląsk Wrocław ma szczególne, emocjonalne znaczenie dla lokalnej społeczności i za swój obowiązek postrzegamy angażowanie się w ważne sprawy i troskę o nasze otocznie, również otoczenie biznesowe – zaznacza Michał Mazur, dyrektor marketingu i promocji Śląska.
Reklama za złotówkę
Akcja #WróćDoGry skierowana jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z Wrocławia i z Dolnego Śląska. Klub w czasie „odmrażania” gospodarki za symboliczną złotówkę udostępnia swoje przestrzenie reklamowe w internecie (strona www i klubowe kanały mediów społecznościowych – Facebook, Instagram, Twitter, YouTube), a po wznowieniu rozgrywek także ekspozycję na nośnikach reklamowych na Stadionie Wrocław podczas meczów PKO Ekstraklasy. W tym drugim przypadku konieczne będzie jednorazowe pokrycie kosztów produkcji reklamy.
– Chcemy wyciągnąć pomocną dłoń do przedsiębiorców, umożliwiając im reklamę za naszym pośrednictwem. Mamy głęboką nadzieję, że w ten sposób przekażemy im impuls do dalszej działalności i być może zbudujemy długotrwałe, wartościowe relacje – podkreśla Mazur.
Śląsk odwdzięcza się kibicom
Przypomnijmy, że cały czas trwa akcja #WszyscyZaŚląskiem polegająca na wspieraniu klubu poprzez zakup voucherów (sprzedano ich już ponad 5 tysięcy). W trudnych chwilach WKS może liczyć na swoich kibiców, a teraz w geście solidarności Śląsk – największy klub sportowy w regionie, łączący różne środowiska – chce teraz pomóc lokalnym przedsiębiorcom dotrzeć do klientów bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Liczba miejsc reklamowych jest ograniczona, decydować będzie kolejność zgłoszeń. Można ich dokonywać drogą mailową do 13 maja.