Przypomnijmy, że współpraca z podwykonawcą - firmą ITS Michalczewski oznacza dla pasażerów MPK 69 nowych niskopodłogowych i klimatyzowanych autobusów. Będą to przede wszystkim 12- i 18 metrowe MAN Lion's City G, a także mniejsze autobusy solaris urbino alpino. Wszystkie zostaną wyposażone w system informacji pasażerskiej i biletomaty. Autobusy będą w charakterystycznym wrocławskim żołto-czerwonym kolorze. 15 czerwca pierwsza partia tych autobusów wyjedzie na ulice Wrocławia. Jak zapowiada podwykonawca - ostatnie trafią do ruchu z końcem października, mimo, że termin na uruchomienie usługi przewozu według umowy upływa 15 grudnia.
- Chcemy wprowadzić na trasy pierwsze autobusy możliwie jak najwcześniej, a nasze zadanie wykonywać stopniowo, by zrobić to płynnie i mieć czas na rekrutowanie nowych pracowników - mówi Aleksandra Michalczewska-Kucharska, dyrektor zarządzający ITS Michalczewski.
Podwykonawca będzie musiał zorganizować własne zaplecze techniczne. Lokalizacja zajezdni to na razie informacja, którą podwykonawca zatrzymuje dla siebie.
ITS Michalczewski to doświadczony przewoźnik. W Radomiu działa od ponad 20 lat, a w Warszawie - od 12. W stolicy firma pracuje na mniej więcej takich samych zasadach jakie zostaną wprowadzone we Wrocławiu.
MPK powierzy jej obsługę 17 linii autobusowych. Będą to: A, 100, 110, 113, 114, 119, 120, 125, 128, 140, 145, 146, 147, 149, 406, 409, 612.źródło: MPK Wrocław