Wrocław jako miasto przygody i wielu tajemnic
Materiał, zrealizowany w formie zwiastuna filmu przygodowego, nawiązuje do stylistyki serii o Indianie Jonesie, a film czerpie z wrocławskiej legendy o zaginionym skarbie Piotra Włostowica i Opactwa Ołbińskiego. Jest tu tajemnica, pościgi i przy okazji naprawdę zachęcająco opowiedziana lekcja historii Wrocławia.
Kampania „Wrocław Miasto Przygody” ruszyła w maju 2023 roku. Do wyjątkowego spotu reklamowego zaangażowano jednego z najwybitniejszych polskich aktorów – Daniela Olbrychskiego, a w głównych rolach wystąpili też znani aktorzy młodszego pokolenia – Marianna Zydek i Piotr Nerlewski.
Pomysłodawcą filmu był Wydział Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego Wrocławia, producentem została Grupa MagicLine, a spot wyreżyserował Michał Zieliński.
Co ważne, w filmie promocyjnym, widzowie mogli obejrzeć najbardziej znane miejsca we Wrocławiu – Halę Stulecia, Narodowe Forum Muzyki, Bulwar Dunikowskiego, wrocławski Rynek.
Szansa na CIFFT „People's Choice” Award 2024 – jak zagłosować
Możemy głosować do 18 października na stronie CIFFT (International Committee of Tourism Film Festivals). Każdy użytkownik może oddać jeden głos dziennie. Głosowanie jest ograniczone na podstawie adresu IP oraz sesji przeglądarki, aby zapewnić uczciwość.
Wrocławska Organizacja Turystyczna zachęca do codziennego głosowania na spot „Wrocław: Miasto Przygody”. „Każdy głos przybliża nas do zwycięstwa i pokazania Wrocławia jako miasta pełnego przygód!” – pisze WOT.