wroclaw.pl strona główna

PILNE Drzewo spadło na budynek przy Tęczowej. Trwa akcja Straży Pożarnej

  1. wroclaw.pl
  2. Dla mieszkańca
  3. Aktualności
  4. Wystartował urzędowy rejestr umów

Wystartował urzędowy rejestr umów

Data publikacji: Autor:

Wartość umowy, z kim została ona zawarta i co jest przedmiotem umowy – między innymi takie informacje znajdą się w Urzędowym Rejestrze Umów publikowanym przez Urząd Miejski Wrocławia.

Reklama

Od 1 września na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia dostępny jest Urzędowy Rejestr Umów. Rejestr prowadzony jest w formie elektronicznej – zobacz tutaj.

W rejestrze znajdą się umowy i aneks do umów, zawieranych przez komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego Wrocławia, podlegające rejestracji w Centralnym Rejestrze Zobowiązań, z datą zawarcia od 1 września 2015 r.

W związku z uruchomieniem rejestru wprowadzono do treści zawieranych umów dodatkową klauzulę informacyjną: „Wykonawca wyraża zgodę (opcjonalnie: „Wykonawca oświadcza, iż przyjmuje do wiadomości, że dotyczące go dane osobowe, tj. ...”) na umieszczenie imienia i nazwiska/nazwy, daty umowy, jej przedmiotu, numeru, daty obowiązywania oraz wartość umowy brutto w Urzędowym Rejestrze Umów Urzędu Miejskiego Wrocławia, zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia”.

Kolejność w rejestrze poszczególnych umów wynika z kolejności ich wprowadzenia do zestawienia. Dane są aktualizowane na godz. 00.00 każdego dnia roboczego.

– Aby umowa została opublikowana w rejestrze musi zostać podpisana przez strony, przejść cały obieg formalno-księgowy. Wówczas dane na temat umowy pojawią się w uruchomionym zestawieniu. Może to trwać kilka dni, dlatego rejestr będzie stopniowo wypełniany informacjami dotyczącymi zawieranych umów – tłumaczy Arkadiusz Filipowski, rzecznik prasowy Urzędu Miejskiego Wrocławia.

Urzędowy Rejestr Umów

Publikacji w rejestrze podlegają następujące informacje o zawartej umowie lub aneksie do umowy:

1) Rodzaj umowy – wskazanie, czy wartość umowy jest do 30 tys. euro, powyżej 30 tys. euro, aneks, inne;

2) Podmiot – informacja o stronie umowy; w stosunku do osób fizycznych i podmiotów prowadzących jednoosobową działalność gospodarcza należy wskazać tylko imię nazwisko (bez innych danych osobowych), ewentualnie istniejąca nazwę firmy;

3) Przedmiot umowy – informacja na temat zakresu przedmiotowego zobowiązania, (uwaga – pole zawiera maks 255 znaków);

4) Kategoria przedmiotu umowy – kwalifikacja umowy do danej grupy (np. sport, kultura, transport, wybory i inne) umożliwiająca grupowanie umów w danym temacie, zakresie przedmiotowym;

5) Wartość umowy brutto – informacja o wartości zobowiązania brutto;

6) Data zawarcia umowy – informacja o podpisaniu zobowiązania przez strony;

7) Data obowiązywania umowy od – informacja od kiedy przedmiot umowy jest realizowany;

8) Data obowiązywania umowy do – informacja do kiedy przedmiot umowy jest realizowany;

9) Numer umowy – informacja o numerze umowy, nadawana w komórce organizacyjnej, na rzecz której jest realizowana.

– Udostępnienie rejestru nie ogranicza oczywiście osób zainteresowanych do wnioskowania o udostępnienie treści konkretnej umowy na podstawie ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej – dodaje Filipowski.

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama