Tym razem organizatorzy zmienili nieco konwencję eventu – oprócz samej konferencji, zaplanowane są także warsztaty z trzech bloków tematycznych D. N. A. oraz część odczuwania miasta. Zaproszeni prelegenci przedstawią swoje wizje miasta i ich odczucia wobec aglomeracji. Będą to m.in. ekspert w dziedzinie marketingu i brandingu, autor słynnej książki "Zakamarki marki" Paweł Tkaczyk, Andrzej Tucholski (jestkultura.pl) i Hubert Tworkowski z firmy Sotrender.
- Udało nam się zaprosić specjalistkę od komunikacji internetowej w Mons – Europejskiej Stolicy Kultury 2015 Pauline Coutant, która opowie o wyzwaniach komunikacyjnych stojących przed ESK. Mamy nadzieję, że uczestnicy konferencji poznają organizację ESK „od kuchni” – dodaje Tomek Myszko z biura ESK2016, będącego współorganizatorem wydarzenia.
Program konferencji:
- 16.50 - 17.10 Rejestracja uczestników
- 17.10 - 17.15 Rozpoczęcie konferencji, powitanie gości | Szymon Sikorski (PubliconPR)
- 17.15 - 17.40 LAB_Wrocław | Szymon Sikorski (PubliconPR)
- 17.40 - 18.05 Wyzwania komunikacyjne ESK - case study Mons 2015 i Lille 2004 | Pauline Coutant (Mons2015)
- 18.05 - 18.30 D.N.A. nowoczesnych rozwiązań społecznych z Portugalii | Andrzej Tucholski (jestkultura.pl)
- 18.30 - 18.55 Wizerunek miasta w social media | Hubert Tworkowski (SoTrender)
- 18.55 - 19.20 Odgórne zarządzanie nie działa. O budowaniu marki miasta | Paweł Tkaczyk (pl.paweltkaczyk.com)
- 19.20 - 19.45 Jaki jest Wrocław? Co o Wrocławiu mówią internety? | dr Maurycy Graszewicz (Morris Marlowe), Tomasz Kudła (Creativro/studiumprzypadku.com) oraz duch Michała Sadowskiego (Brand24)
- 19.45 - 20.00 #onedayinwro - jak było naprawdę? | Instagramers Wrocław
Warsztaty
Aby wziąć udział w warsztatach, konieczna jest wcześniejsza rejestracja na www.socialmediaday.pl Szczegóły wydarzenia są znajdują się na stronie konferencji oraz na Facebooku: https://www.facebook.com/smdaypoland.
D – DESIGN: poznaj ścieżki swoich użytkowników, czyli technika customer journey w praktyce. IdeaPlace, pl. Solny 15, godz. 14.00-16.00, 15 listopada
N – NGO: ekonomia społeczna w praktyce, czyli jak łączyć działalność społeczną z biznesem Pracownia PANATO, ul. Jedności Narodowej 68 A, godz. 14.00-15.30, 15 listopada
A – APLIKACJE: budowanie widowni online dla wydarzeń IdeaPlace, pl. Solny 15, godz. 12.00-13.30, 15 listopada
A wieczorem
Po konferencji odbędzie się TweetUp – spotkanie użytkowników Twittera z całej Polski, w ramach którego możliwe będą rozmowy z prelegentami SMD. AFTERPARTY – TweetUP Pub Marynka, przy ul. Kazimierza Wielkiego 39 od godz. 20.30.
materiały prasowe