Po przymusowej przerwie spowodowanej obostrzeniami pandemicznymi, Hydropolis w maju tego roku ponownie otworzyło się na gości, którzy licznie odwiedzali centrum wiedzy o wodzie. Największą frekwencję przyniosły jednak wakacje, podczas których wrocławską atrakcję turystyczną odwiedziło blisko 110 tysięcy osób. To wynik prawie dwukrotnie lepszy niż rok wcześniej w tym samym czasie.
– Tegoroczna frekwencja wakacyjna pokazała jak atrakcyjnym miejscem jest Hydropolis. W okresie pandemii bardzo dbaliśmy o to, by nie dać o sobie zapomnieć. Podczas całkowitego zamknięcia centrum przenieśliśmy działalność do przestrzeni wirtualnej. Nasza aktywność i pomysłowość online – jak widać – została doceniona. Nic jednak nie zastąpi bezpośredniego kontaktu, dlatego bardzo cieszą nas tak liczne wizyty w Hydropolis – mówi Marcin Garcarz, wiceprezes MPWiK Wrocław.
Goście mogą się czuć w centrum wiedzy o wodzie całkowicie bezpiecznie. Ze względu na utrzymujące się obostrzenia pandemiczne w Hydropolis obowiązuje limit osób.
Pozytywne wrażenia z wizyty w Hydropolis potwierdzają opinie umieszczone na Tripadvisor, gdzie centrum wiedzy o wodzie oceniło ponad 600 osób, co pozwoliło uzyskać aż cztery i pół gwiazdki na pięć możliwych. Dzięki tym głosom i ocenom Hydropolis otrzymało nagrodę „Travellers’ Choice 2021”. To uhonorowanie atrakcji dla podróżnych z całego świata.
– To był szczególnie trudny rok dla branży turystycznej i tym samym dla naszego Hydropolis. Nie poddaliśmy się, bo to, co robimy jest nie tylko naszą pracą, ale przede wszystkim pasją. Uczymy o wodzie, kształtujemy ekologiczne postawy, rozbudzamy ciekawość świata. Niezwykle nas cieszy, że nasi goście to doceniają. Nagroda „Travellers’ Choice 2021” motywuje nas do dalszej pracy. Dziękuję mojemu Zespołowi, który cały rok intensywnie pracował na ten sukces – dodaje Wiola Samborska, dyrektorka CEE Hydropolis.