Przedstawiciele banków informują, że w poniedziałek 17 kwietnia, przed południem zaczęły się problemy z Blikiem.
- W tej chwili nie skorzystasz z BLIKA. Nie działają płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych, wypłaty czy przelewy BLIK. Problemy występują po stronie operatora usługi - informują banki.
Uwaga: Blik - awaria. Operator Blika - Spółka Polski Standard Płatności o awarii poinformowała na Twitterze.
- Szanowni Państwo, odnotowujemy czasowe problemy z funkcjonowaniem Blika. Pracujemy intensywnie nad tym, aby usługa działała bez zakłóceń. Będziemy na bieżąco przekazywać informacje o sytuacji. Przepraszamy za utrudnienia - napisano w krótkim komunikacie.
BLIK - awaria. Klienci banków mogą mieć problemy z płatnościami
Przedstawiciele banków podkreślają, że dostawca usługi pracuje już nad rozwiązaniem problemu.
- Jeśli możesz, zrób zakupy później lub skorzystaj z innej metody płatności - zachęcają przedstawiciele banków.
Bank ING na swojej stronie internetowej opublikował komunikat: Od ok. 10:00 do 12:30 nie działały płatności w internecie, w sklepach stacjonarnych, wypłaty, wpłaty i przelewy BLIK.
Portal rp.pl informuje, że "najpierw klienci największego banku w Polsce, PKO BP, zgłaszali problemy z dostępem do serwisu internetowego. Teraz okazało się, że awarii tego poranka uległy również inne banki, w tym Santander, mBank, Pekao, ING i Alior."