Zespół developerów z The Dust specjalizuje się w produkcji gier na urządzenia mobilne w dwóch modelach: produkcji reklamowych na zlecenie (tzw. advergaming) oraz własnych, dostępnych w modelu F2P (free-to-play).
Spółka specjalizuje się w obszarze nowych technologii, w ostatnim czasie zwiększyła zatrudnienie i stale wzmacnia swoją pozycję na rynku. Realizacje studia zdobyły też wyróżnienia w prestiżowych konkursach jak: Golden Arrow, Mobile Trends Awards czy Kreatura.
W 2017 r. w ujęciu rocznym, spółka odnotowała wzrost przychodów netto ze sprzedaży o 113%, jej zysk operacyjny wyniósł 240 tys. zł. The Dust dobre wyniki tłumaczy rosnącym zainteresowaniem rynkiem nowych technologii, w tym VR (virtual reality) i AR (augmented reality).
Jakub Wolff, źródło: The Dust
– Cieszy nas ten trend, bowiem pokrywa się z przyjętą przez nas strategią. Zakładamy dalszy, dynamiczny rozwój produkcji własnych oraz utrzymanie pozycji lidera advergamingu w Polsce – zapowiada Jakub Wolff, CEO The Dust (Grupa Me & My Friends).
Debiut The Dust na NewConnect odbędzie się 16 kwietnia br. Decyzją Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. będzie to pierwszy dzień notowania 735 000 akcji serii B i 145 000 akcji serii C tej spółki. Akcje będą notowane pod nazwą skróconą „THEDUST” i oznaczeniem „THD”.
– To także ważna data dla Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, bowiem w tym samym dniu – 16 kwietnia 1991 roku odbyła się pierwsza, historyczna sesja notowań, podczas której zadebiutowało 5 spółek – dodaje Jakub Wolff.