wroclaw.pl strona główna Przedsiębiorcy i biznes we Wrocławiu Przedsiębiorczy Wrocław - strona główna

Infolinia 71 777 7777

2°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: dobra

Dane z godz. 03:00

wroclaw.pl strona główna

Reklama

  1. wroclaw.pl
  2. Przedsiębiorczy Wrocław
  3. Aktualności
  4. Wrocławski pomysł na biznes w czasach epidemii – z offline do online
Wrocławski pomysł na biznes w czasach epidemii – z offline do online źródło: Fast White Cat

Wrocławianie mają pomysł na podupadające w czasie epidemii przedsiębiorstwa. Proponują im zwiększenie sprzedaży i przejście z działalności offline do online. Twierdzą, że to może być propozycja dla salonów fryzjerskich, kawiarni czy małych księgarni.

Reklama

Wrocławska firma Fast White Cat oferuje otwarcie sklepu online – nawet w 5 dni. Ich propozycja jest przeznaczona także dla tych, którzy sprzedają usługi i wcześniej nie myśleli o e-commerce np. salony fryzjerskie czy kosmetyczne.

Cezary Kożon, prezes Fast White Cat podkreśla, że to, co kiedyś wydawało się niemożliwe lub niepotrzebne, w obecnej sytuacji staje się koniecznością. 

– Tym czymś jest właśnie przeniesienie działalności z offline do online. W epoce lockdown szczególnie kreatywnie muszą myśleć salony fryzjerskie, kosmetyczne, kawiarnie, restauracje czy małe księgarnie – dodaje.

Salon fryzjerski online?

– Usługi salonu fryzjerskiego online? Niemożliwe. Owszem – wykonanie usługi online jest w tym przypadku niewykonalne, ale mamy przecież szansę myślenia out of the box i szerszego patrzenia na sytuację – dodaje Cezary Kożon.

Z pomysłu skorzystała już sieć salonów fryzjerskich Jean Louis David Polska.

– Stworzyliśmy dla nich sklep online w 5 dni, w którym można kupić m.in. kosmetyki do włosów – wylicza szef Fast White Cat. – Wiemy, że przeniesienie całego biznesu do online w przypadku takich firm jest niewykonalne, ale zapewnienie przynajmniej częściowego dochodu – już tak – dodaje.

Sklep w 5 dni

Sklep dla Jean Louis David zrobiony przez wrocławską firmę już przynosi zyski.

– W pierwszym miesiącu działania mieliśmy wyższe obroty, niż dobrze prosperujący salon stacjonarny naszej marki – podkreśla Tomasz Bączyk, dyrektor generalny Jean Louis David Polska.

Wrocławianie podają jeszcze inny przykład. To światowy gigant –  Amazon, który w trakcie kryzysu w 2009 roku urósł o 26% przesuwając budżety w kierunku inwestycji w nowe produkty i ich promocję.

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama

Powrót na portal wroclaw.pl