Już 2 grudnia starują zajęcia drugiej edycji studiów podyplomowych na kierunku Manager E-commerce w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. To, wciąż nowa, okazja do zdobycia wiedzy nt. internetowego handlu od doświadczonych praktyków i specjalistów, działających od lat w tej branży. Projekt koordynowany jest przez Internet Mall Polska (Mall.pl). Do 20 listopada br. można się na te studia rekrutować.
Wiedza, umiejętności, praktyka
– Zajęcia na kierunk Manager E-commerce poprowadzą praktycy, którzy znają branżę na wylot. Studenci mogą liczyć na ich doświadczenie i wiedzę o realnych warunkach biznesowych. Zdobędą niezbędne umiejętności i kompetencje niezbędne do odbycia stażu, a następnie znalezienia pracy w branży. Celem kierunku jest kształcenie praktyczne – podkreśla dr Dariusz Socha, dyrektor studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Handlowej.
Co w programie studiów
Program studiów obejmuje kompletną wiedzę z zakresu:
- podstaw zakładania sklepu internetowego,
- aspektów prawnych handlu internetowego,
- customer experience,
- PR, social media dla e-commerce,
- usability sklepu internetowego,
- mcommerce, e-logistyki czy technologii w e-commerce,
- prowadzenie e-biznesu na rynkach CEE.
Studenci uzyskają wiedzę potrzebną do stworzenia e-sklepu, zarządzania nim oraz podejmowania trafnych decyzji w zakresie outsourcingu.
Wśród prowadzących znajdą się się m.in. Vit Endler z Mall.pl/Virtooal.com, Jacek Popko z Usability Lab, Jacek Kinecki z Przelewy24 czy Krzysztof Murzyn z Grupy Unity i Krzysztof Marzec z Deva Group.
Pośrednim celem zajęć jest rozbudzenie w studentach przedsiębiorczości w kierunku e-commerce, a także prowokowanie ich do zakładania własnych e-biznesów. Ćwiczenia odbywać się będą w małych grupach, dzięki czemu będzie można poznać specyfikę pracy projektowej.
Wszystkie informacje na temat studiów na stronie.