Ze względów bezpieczeństwa oraz na pracujący sprzęt, między godziną 23.00 a 5.00 ruch kołowy będzie się odbywał dwukierunkowo raz jedną, raz drugą jezdnią:
- Godz. 23.00 - 3.00 zamknięcie jezdni wylotowej (do Warszawy) i skierowanie ruchu dwukierunkowego na jezdnię prowadzącą do centrum;
- Godz. 3.00 - 5.00 betonowanie części nad jezdnią w kierunku do centrum i przekierowanie dwukierunkowego ruchu kołowego na jezdnię wylotową.
Reszta prac będzie mogła być wykonywana z pomostu kładki, bez konieczności zajmowania jezdni. Rusztowania wspierające konstrukcję będzie można zdemontować za ok 2 do 4-ech tygodni po betonowaniu (czas niezbędny do związania betonu). Moment ten oznacza uwolnienie trzech pasów ruchu na każdej z jezdni.
Umowny termin zakończenia inwestycji to przełom lutego i marca 2020r., ale kluczowym czynnikiem będą warunki atmosferyczne i możliwość realizowania prac zgodnie z technologią.
Na budowie kładki minionego tygodnia, w nocy z 19/20 listopada osadzono ostatnie dźwigary (belki poprzeczne) w części biegnącej nad torami PKP.
Pierwotnie do 20 listopada planowano wykonać również betonowanie konstrukcji pomostu kładki, jednak konieczne było uwzględnienie trwających remontów linii kolejowych i realnych terminów wyłączeń ruchu pociągów.