IV Kongres Dyrektorów E-commerce

IV Kongres Dyrektorów E-commerce

Kongres Dyrektorów E-commerce – już po raz czwarty zjednoczy najważniejsze osoby branży. Konferencja obędzie się w dniach 24-26 maja br. w DoubleTree by Hilton we Wrocławiu. Program wydarzenia to cztery ścieżki tematyczne poświęcone najważniejszym strategiom rozwoju e-commerce. Rejestracja trwa.

Strategie rozwoju e-commerce, to motyw przewodni tegorocznego kongresu. Będzie on stanowić punkt wyjścia dla dyskusji na temat różnych aspektów planowania wzrostu sprzedaży. Program wydarzenia obejmuje najważniejsze elementy biznesów on-line: organizację i logistykę, performance marketing, automatyzację i aspekty technologiczne oraz ekspansję zagraniczną. Agenda to prawie 20 godzin prelekcji, dyskusji fireside chat oraz prezentacji case sudies oraz dwie imprezy networkingowe.

Na kongresowej scenie wystąpi 34 prelegentów, między innymi:

  • Michał Leszek – współwłaściciel i dyrektor marketingu firmy Lechpol, twórca marki Kruger&Matz,
  • Jakub Gierszyński – Dyrektor e-commerce w Dacathlon,
  • Wojciech Tomaszewski – Dyrektor Marketingu i E-commerce w ANSWEAR.com,
  • Paweł Wróbel –  E-commerce Director EU w DUKA,
  • Rafał Owczarek – Dyrektor Projektów Strategicznych – Multimedia Polska.

Kongres Dyrektorów E-commerce, to wydarzenie dedykowane dyrektorom i właścicielom średnich i dużych e-commerce, e-commerce managerom oraz dyrektorom działów sprzedaży firm prowadzących handel wielokanałowy. Organizatorem jest Grupa Unity, Partnerami – Przelewy24, Raben, QuarticON oraz Sente.

 

Lokalizacja

Hotel DoubleTree by Hilton

Podwale 84,  Wrocław

Komentarze