Witryna na gwiazdkę – rusza 2. edycja konkursu

Rozpoczęła się 2. edycja konkursu na najlepszą świąteczną aranżację witryny w centrum Wrocławia. Organizuje go Fundacja Dom Pokoju, przy współpracy z miastem.

  • mat.organizatora


Witryny ozdobą miasta

Konkurs na witrynę świąteczną to nie tylko sposób na docenienie przedsiębiorców oraz ich pracę włożoną w prowadzenie biznesów. To przede wszystkim promowanie dobrych praktyk związanych z wyglądem lokali usługowych oraz uwrażliwienie przedsiębiorców na to, jak istotne jest to, nie tylko dla ich biznesu, ale także dla wizerunku całej przestrzeni publicznej w mieście.

Witrynę może zgłosić każdy

Udział w drugiej edycji konkursu „Witryna na gwiazdkę” mogą wziąć wszyscy lokalni przedsiębiorcy z Przedmieścia Świdnickiego i Starego Miasta. Główną nagrodą jest sfinansowanie nowej witryny lub jej elementu (np. szyldu, semaforu lub wyklejki).

Aby zgłosić się do konkursu należy zrobić zdjęcie witryny (najlepiej wieczorem) i przesłać je do 7 grudnia na adres: dobrywidok@dompokoju.org. Jury oceniać będzie m.in.: estetykę, pomysłowość, aspekt ekologiczny i wyjątkowość opowiadanej historii.

Swojego faworyta wybiorą też wrocławianie w głosowaniu internetowym. 

Głosy wrocławian

Wrocławianie będą mogli wypowiedzieć się i zagłosować na świąteczną aranżację od 8 grudnia br. W tym dniu na profilu facebookowym Dobry Widok pojawi się album ze zdjęciami witryn zakwalifikowanych do konkursu. Wygra ta, która zdobędzie najwięcej głosów internautów. W tym przypadku, nagrodą dla zwycięskiego lokalu jest profesjonalna sesja zdjęciowa.

Wyniki obrad jury oraz głosowania mieszkańców miasta poznamy 17 grudnia br. podczas rozdania nagród online.

– Zależy nam, by mieszkańcy i mieszkanki Wrocławia dostrzegli, jak ważna jest estetyka w mieście, którego nieodłącznym elementem są witryny lokalnych biznesów. Przecież można powiedzieć, że witryny to takie oczy miasta – mówi koordynatorka projektu, Zuzanna Wollny. – Dobrze zaaranżowana witryna sprawia, że miasto nie tylko wygląda po prostu dobrze, ale przede wszystkim  jest bardziej dostępne i przyjazne zarówno mieszkańcom  jak i turystom – dodaje.

W zeszłym roku tytuły najlepszych witryn, zdaniem jury zdobyły butik Diuk – ubieramy mężczyzn, Rowery Stylowe, Apartamenty Bike up oraz Kawiarnioksięgarnia Nalanda. Natomiast nagrodę w głosowaniu mieszkańców zdobył butik USA Fashion.

Szczegóły oraz regulamin konkursy na www.dobrywidok.com.



Zgłoś uwagę