Kirsty przejmie profil na Instagramie (@visitwro) i przez 3 dni pokazywać będzie Wrocław swoimi oczami. -Wierzymy, że nikt nie zrobi tego w tak świeży i nowy sposób, jak turysta – mówią organizatorzy akcji.
Projekt Take Over Wro porzuca utarte schematy postrzegania turysty wyłącznie jako odbiorcy i angażuje zagranicznych gości, którzy odwiedzają Wrocław. Jako pierwsze miasto w Polsce oddajemy profil @visitwro na Instagramie w ręce turystów. Pozwala to odkrywać klimat miasta narysowany przez różne osobowości i przedstawicieli wielu nacji. - Wierzymy, że to właśnie dzięki temu uzyskamy najbardziej wiarygodne spojrzenie na miasto, które pozbawione będzie wymuskanych zdjęć i sztucznych, katalogowych uśmiechów – piszą organizatorzy.
Do tej pory do akcji zgłosiło się czworo podróżników i blogerów. Ale cały czas można to robić. W najbliższy weekend (27-28 stycznia) i poniedziałek będzie można oglądać Wrocław oczami Kirsty Leanne podróżniczki z Wielkiej Brytanii. Zachęcamy do aktywności w social mediach. Podpowiedzcie Kirsty co warto we Wrocławiu zobaczyć, gdzieś iść i co dobrego można zjeść.