Rodzice/prawni opiekunowie korzystający z komputera i internetu posiadający profilzaufany rejestrując wniosek powinni:
- wpisać dane osobowe dziecka i rodziców/prawnych opiekunów,
- wybrać szkołę obwodową,
- załączyć w systemie odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnienie kryteriów,
- podpisać wniosek podpisem zaufanym.
Rodzice/prawni opiekunowie nie korzystający z komputera i internetu powinni:
- pobrać zgłoszenie w obwodowej szkole podstawowej,
- wypełnić, podpisać, dołączyć wymagane dokumenty/zaświadczenie,
- złożyć w obwodowej szkole podstawowej.
Do zgłoszenia dołącza się oświadczenie o miejscu zamieszkania rodziców/prawnychopiekunów kandydata i kandydata, które składa się pod rygorem odpowiedzialnościkarnej za składanie fałszywych oświadczeń (art.151 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia2016r. Prawo Oświatowe).
Sprawdź wyszukiwarkę szkół obwodowych
Instrukcja jak wypełnić zgłoszeni w rekrutacji do klasy pierwszej szkoły podstawowej
Instrukcja logowania do systemu rekrutacji z profilem zaufanym
Jeżeli rodzic nie ma profil zaufanego lub e-PUAP, będzie musiał złożyć wniosek rekrutacyjny osobiście w placówce.
Instrukcja logowania do systemu rekrutacji bez profilu zaufanego
Złożenie w systemie przez rodziców/prawnych opiekunów, ewentualnej rezygnacji z miejsca w szkole, do której zakwalifikował się kandydat.
W przypadku braku dostępu do komputera/ Internetu ewentualną rezygnację z miejsca w szkole, do której zakwalifikował się kandydat, można złożyć bezpośrednio w placówce.
Oświadczenie podpisane przez rodzica/prawnego opiekuna.