Testowy autobus ma 18 metrów długości, cztery pary drzwi podwójnych z czego trzy otwierane na zewnątrz. Posiada układ klimatyzacji przestrzeni pasażerskiej oraz system informacji pasażerskiej firmy R&G. Są to tablice zewnętrzne prezentujące w białym kolorze numer linii i kierunek jazdy. Z kolei kierowca może korzystać z dotykowego pulpitu.
Testowany autobus elektryczny może przewieźć 121 pasażerów, z czego 38 może skorzystać z miejsc siedzących.
Sercem pojazdu jest silnik trakcyjny o mocy 240kW zasilany z systemu magazynowania energii w postaci baterii o pojemności 240 kWh. Ładowanie tych baterii jest możliwe w zajezdni operatora poprzez kabel zasilający z wykorzystaniem zamontowanego w autobusie złącza typu plug-in. Autobus ma również zainstalowany na dachu pantograf. Dzięki takiemu rozwiązaniu można doładować baterię podczas postoju na pętli. Jest to pojazd cichy i zeroemisyjny.
Autobus elektryczny na trasie Wrocław-Długołęka
Testy zostaną przeprowadzone od 14 do 25 lutego. Autobus pojawi się na liniach łączących Wrocław z Gminą Długołęka. Będzie on obsługiwał w szczególności wybrane kursy linii strefowych 904, 911, 914 i 921.
Kursy planowane do obsługi przez autobus elektryczny w dni robocze (poniedziałek - piątek):
- na linii 914 odjazd o 5.55 z Galerii Dominikańskiej i 7:07 z Pruszowic;
- na linii 911 odjazd o 17.13 z Rakowa;
- na linii 921 odjazd o 16.18 z Pl. Grunwaldzkiego.