wroclaw.pl strona główna

WROCŁAW Kończy się remont elewacji budynku UWr na Szewskiej

  1. wroclaw.pl
  2. Dla mieszkańca
  3. Aktualności
  4. Akcja promocyjna „Nasz Wrocław 365”

Akcja promocyjna „Nasz Wrocław 365”

Data publikacji: Autor:

| aktualizacja:

„Płacąc podatki we Wrocławiu, zyskujesz i Ty, i miasto, w którym mieszkasz”. Tym hasłem miasto zachęcamy wrocławian do skorzystania z nowej akcji promocyjnej w ramach miejskiego programu „Nasz Wrocław”. Sprawdź, jak skorzystać z darmowych wejść do wrocławskich instytucji. 18 listopada rusza nowa akcja promocyjna „Nasz Wrocław 365” to darmowe wejścia do popularnych wrocławskich atrakcji.

Reklama

Program „Nasz Wrocław” to kontynu­acja UrbanCard Premium, działające­go od 2014 r. W lipcu br. uruchomiono nową odsłonę projektu, w której sku­piono się na wykorzystaniu aplikacji mobilnej i ograniczono konieczność używania kart plastikowych.

Od lipca aplikację „Nasz Wrocław” pobrano 5 tys. razy. Z programu korzysta obecnie 21 tys. użytkowników.

Program oferuje korzyści dla osób roz­liczających się z podatku dochodowego we Wrocławiu. Oferta obejmuje zniżki u ponad 50 partnerów, w dziedzinie m.in. kultury, sztuki, sportu, rozrywki czy edukacji, w wysokości od 10% do 50%.

– Jeżeli zależy nam na Wrocławiu, a wierzę, że tak jest, i jeśli chcemy, żeby się dalej rozwijał, to bardzo proszę, płaćmy tutaj podatki. Dla wszystkich, którzy tak postępują, uruchomiliśmy program „Nasz Wrocław", który w nowej odsłonie oferuje darmowe wejścia do popularnych wrocławskich atrakcji oraz system zniżek u wielu partnerów akcji – powiedział prezydent Jacek Sutryk podczas spotkania podsumowującego rok prezydentury.Wraz ze startem akcji Nasz Wrocław 365 do grona partnerów zniżkowych dołączyły kolejne wrocławskie instytucje:

  • WKS Śląsk Wrocław (od 17% do 30% zniżki na bilety na sektor rodzinny),
  • Aquapark (15% zniżki na karnety VIP).

Nowa akcja promocyjna

Nasz Wrocław 365 to darmowe wejścia do popularnych wrocławskich atrakcji. W ramach pierwszej edycji akcji swoją ofertę w formie kuponów udostępniło 5 partnerów:

  • Aquapark – 2-godzinne wejście do strefy rekreacji dla osoby dorosłej,
  • Zoo Wrocław – bilet normalny dla osoby dorosłej,
  • Hydropolis – bilet normalny dla oso­by dorosłej,
  • WKS Śląsk Wrocław – bilet na mecz piłkarski dla osoby dorosłej (sektor ro­dzinny),
  • Wrocławski Tor Wyścigów Konnych Partynice – jednorazowa jazda konna.

To pierwsza edycja akcji, w ramach której kupony będą ważne do 17 listo­pada 2020 r. Po tej dacie uczestnicy akcji otrzymają nowe kupony. Lista partnerów akcji specjalnej „Nasz Wro­cław 365” w kolejnych latach może się zmieniać.

Szczegóły, regulamin na stronie Nasz Wrocław

Kto może skorzystać?

– Program „Nasz Wrocław” jest otwarty na wszystkich mieszkańców Wrocławia, którzy jednocześnie płacą tu podatek dochodowy – wyjaśnia Ma­rzena Berezowska, dyrektor Wydziału Podatków i Opłat Urzędu Miejskiego. – Zachęcamy tych mieszkańców, którzy korzystają z usług miejskich, a nie płacą tu jeszcze podatków, do ich opłacania w naszym mieście – dodaje.

Aby wziąć udział w akcji „Nasz Wro­cław 365”, należy mieć aktywne konto w systemie, które nie jest przypisane do konta rodzica – z promocji skorzy­stają więc tylko osoby pełnoletnie. Jeżeli nie korzystacie jeszcze z progra­mu „Nasz Wrocław” – wystarczy się zarejestrować na stronie internetowej lub w aplikacji Nasz Wrocław.

Nasz Wrocław dla seniorów

Seniorzy, którzy chcą dołączyć do programu „Nasz Wrocław”, a mają ograniczone możliwości dostępu do internetu, mogą skorzystać z pomo­cy urzędników. Wystarczy zgłosić się do Centrum Obsługi Podatnika przy ul. Kotlarskiej 41 lub Wydziału Podatku i Opłat przy ul. Bogusławskiego 8,10, pok. 105. Tutaj pracownicy urzędu po­mogą w dopełnieniu wszystkich for­malności.

 

Najważniejsze zasady akcji

  • Kupony otrzymują tylko pełnoletni uczestnicy programu „Nasz Wrocław”, mający konto niepowiązane z kontem rodzica,
  • Nieważne, czy jesteś już uczestnikiem programu „Nasz Wrocław” czy dopiero się zarejestrujesz – Twoje kupony na darmowe wejścia mają stałą datę waż­ności i wygasają 17 listopada 2020 r.,
  • W obecnej edycji akcji promocyjnej bierze udział 5 partnerów,
  • Otrzymujesz 5 kuponów do wykorzy­stania na darmowe wejścia u partne­rów,
  • W momencie skorzystania z kupo­nu u partnera, ponowne skorzystanie z darmowego wejścia u partnera będzie możliwe za rok.

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama