iMieszkaniec ułatwi życie najemcom w TBS Wrocław

TBS Wrocław uruchomił system mobilny iMieszkaniec do komunikacji ze swoimi najemcami w sprawach usuwania awarii i drobnych usterek. System pozwoli przyspieszyć obsługę zgłoszeń w mieszkaniach i budynkach, którymi zarządza Spółka. 

  • fot. TBS


Serwis iMieszkaniec jest dostępny zarówno jako strona www (pod adresem www.tbswroclaw.imieszkaniec.pl), jak też jako aplikacja mobilna iMieszkaniec, dostępna na urządzenia z systemem Android (do pobrania za darmo w sklepie Google Play) oraz iOS (do pobrania za darmo w sklepie App Store).

Czytaj więcej: Aplikacja z Wrocławia podbija Polskę 

Jak działa iMieszkaniec?

Wystarczy, że klient założy swoje osobiste konto w aplikacji i zyskuje możliwość zgłoszenia i monitorowania procesu usuwania awarii. Największą zaletą wdrożonego rozwiązania jest dostępność - całodobowo, przez 7 dni w tygodniu - i szybkość zgłaszania awarii do służb technicznych TBS Wrocław.

Najemca mieszkania TBS Wrocław może szybko sprawdzić, jaki jest postęp w usuwaniu zgłoszonej awarii. Wszystkie aktualizacje dotyczące wykonania naprawy są dostępne na koncie użytkownika w systemie, a także przesyłane przez usługę iMieszkaniec w powiadomieniach: e-mailowych, SMS-owych oraz bezpośrednio z aplikacji na telefonie.

Jak zacząć korzystać z systemu iMieszkaniec? - źródło: facebook Na Wynajem - TBS Wrocław

– Bardzo zależy nam, aby zgłaszane przez mieszkańców awarie i drobne usterki były naprawiane szybko i sprawnie. Wiemy też, że ważny jest stały dostęp do informacji o postępach w usuwaniu awarii. Nowoczesna komunikacja z mieszkańcami mieszkań i budynków zarządzonych przez TBS Wrocław dzięki usłudze iMieszkaniec.pl to nowy etap realizacji naszej strategii rozwoju spółki. Mieszkańcy zyskali prostą i funkcjonalną obsługę klienta w sprawach usuwania awarii, a zarządzający tym procesem mogą sprawdzać szybkość i jakość reakcji służb technicznych. Dziś prawie każdy za pomocą mobilnych aplikacji jest w stanie załatwić większość spraw. Dlatego wierzę, że wdrożenie aplikacji iMieszkaniec w TBS Wrocław spodoba się naszym najemcom i będą chętnie korzystać z możliwości, które oferuje to narzędzie – wyjaśnia Marek Łapiński, wiceprezes zarządu TBS Wrocław.

W jaki sposób najemcy mieszkań TBS Wrocław Sp. z o.o. mogą zacząć korzystać z systemu iMieszkaniec?

Narzędzie iMieszkaniec jest łatwo dostępne i proste w obsłudze. Aby z niego skorzystać, wystarczy wykonać kilka prostych kroków:

  1. założyć konto w usłudze iMieszkaniec: na stronie internetowej www.tbswroclaw.imieszkaniec.pl lub w aplikacji na telefon do pobrania odpowiednio w sklepie Google Play oraz App Store,
  2. aktywować konto, klikając w link, który przyjdzie na wskazany przy rejestracji adres e-mail.

Podczas rejestracji konta w aplikacji iMieszkaniec.pl, każdy najemca może znaleźć w niej swój lokal. Jego wskazanie uprawnia do korzystania z usługi oferowanej przez TBS Wrocław.



Zgłoś uwagę