W dniach od 14 do 16 listopada Hala Stulecia niczym magnes przyciągnie producentów, wydawców i dystrybutorów gier, deweloperów i specjalistów gamedevu. To do nich skierowana jest pierwsza edycja targów gier komputerowych Hall of Games 2014. Entuzjaści branży będą mogli zagrać w nowe gry, zapoznać się z nowinkami technologicznymi i przetestować szeroki wachlarz akcesoriów gamingowych. Dodatkową atrakcją będzie jeden z największych zlotów fanów gier planszowych w Polsce.
Imprezie towarzyszyć będzie cała masa atrakcji: możliwość obejrzenia prezentacji nadchodzących produkcji, uczestniczenia w eksperckich panelach dyskusyjnych i warsztatach dotyczących kariery zawodowej w gamedevie, wieczorny turniej e-sportowy i nocny maraton trailerów. Oczywiście nie zabraknie konkursu Cosplay (z angielskiego „costume playing”, to rodzaj performance’u polegającego na odtwarzaniu stroju, akcesoriów i wyglądu postaci pochodzących z gier, filmów czy też komiksów). Dzięki specjalnej strefie edukacyjnej, do Hali Stulecia będzie można przybyć także ze swoimi pociechami, którymi zajmować się będą doświadczeni animatorzy, podczas gdy rodzice będą mogli obcować ze światem elektronicznej rozrywki bez ograniczeń.
Hall of Games 2014 będzie też okazją do prezentowania "Gry o Wrocławiu", na której wykonanie konkurs ogłosiło Biuro Festiwalowe Impart WROCŁAW 2016. Zgłosiło się trzydzieści podmiotów z całej Polski, zwycięzcę poznamy do 15 maja 2014 r.
- Targi gier komputerowych Hall of Games to nowość na polskiej mapie eventów branżowych, to również najnowsza część oferty biznesowej naszej firmy. Hala Stulecia wraz z innymi partnerami – lokalnymi władzami i instytucjami, wiąże duże nadzieje z tymi targami. Hall of Games jest pierwszym krokiem Hali Stulecia w kierunku najprężniej rozwijającego się segmentu branży rozrywkowej - komentuje Andrzej Baworowski, Prezes WP Hala Ludowa Sp. z o. o.
- Nie od dziś wiadomo, że Wrocław to jeden z najsilniejszych w Polsce ośrodków branż kreatywnych. To tu swoje siedziby mają znaczący producenci gier komputerowych, twórcy cyfrowych animacji czy efektów specjalnych. To także tu aktywnie działa klaster Creativro, zrzeszający polskich liderów tego dynamicznie rozwijającego się sektora. Należy również pamiętać, że Wrocław jako Europejska Stolica Kultury 2016, kładzie duży nacisk na rozwijanie współpracy między nauką, technologią i sztuką. Biorąc to pod uwagę, sądzimy, że Hall of Games wpisuje się w politykę miasta i z przyjemnością bierzemy udział w organizacji tego wydarzenia - Ewa Kaucz, Wiceprezes Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej.
Więcej informacji udziela:
Martyna Piątas-Wiktor
Rzecznik Prasowy Hall of Games