W ubiegłym roku ekipie CoinDeal towarzyszyła sportowa atmosfera, a to za sprawą Premier League i Wolverhampton Wanderers FC. Giełda wchodzi obecnie w drugi sezon współpracy z popularnymi Wilkami, z którymi spędziła wiele wspaniałych momentów.
Współpraca kryptogiełdy z drużyną piłkarską okazała się dużym sukcesem wrocławian, gdyż sam zwrot wartości medialnej liczony jest w milionach wyświetleń i ekspozycji marki, jak informuje oficjalny raport ze współpracy. To także wspaniałe odkrycie łączących te dwie branżę cech i potencjału prowadzonej konsekwentnie strategii marketingowej z naciskiem na sport.
– Czujemy, że to partnerstwo było niezwykle korzystne dla obu stron, naprawdę czujemy się jak rodzina Wilków – podkreśla Kajetan Maćkowiak, wrocławianin, jeden z założycieli CoinDeal.
Niewiarygodne liczby
Dzięki współpracy z Wilkami wartość medialna w okresie od czerwca 2018 roku do kwietnia 2019 roku wyniosła ponad 50 000 000 funtów. Logo CoinDeal było widoczne na ekranach telewizorów i online na całym świecie ponad 350 000 000 razy, a oficjalna reklama CoinDeal z udziałem Wilków zyskała ponad 1 000 000 odsłon na YouTube. Nie dziwne zatem, że CoinDeal zdecydował się przedłużyć współpracę z angielskim zespołem na kolejny sezon!
To wszystko sprawiło, że giełda zdecydowała się zostać partnerem drużyny na kolejny sezon. Wiele ciekawych relacji i informacji o drużynie dostępnych będzie na coindealowych kanałach social media.