TOP 7 największych inwestycji tramwajowych. Niektóre miejsca mogą Cię zaskoczyć

 To bezprecedensowe w dziejach Wrocławia przedsięwzięcie. Prawie siedem kilometrów nowych torów. Imponujący wiadukt nad torami kolejowymi. 15 par przystanków.
Początek trasy: pl. Orląt Lwowskich. Koniec: pętla przy ul. Rogowskiej.
Po otwarciu tej trasy w trzecim kwartale tego roku zmieni się obraz komunikacyjny nie tylko dla mieszkańców Nowego Dworu i okolicznych osiedli. Zapewne wprowadzona zostanie nowa siatka połączeń, co wpłynie na wszystkich pasażerów.
A może część mieszkańców Nowego Dworu, zyskując szybkie połączenie bez stania w korkach, zostawi swoje samochody i ruszy tramwajem? Przy pętli przy Rogowskiej będzie parking Park & Ride – to może skusić do pozostawienia auta również osoby mieszkające na zachód od Nowego Dworu? Jak otwarcie TAT-u zmieni Wrocław?
(Na zdjęciu funkcjonujący już odcinek TAT od pl. Orląt Lwowskich do pętli Wrocławski Park Przemysłowy.) Fot. Bartosz Chochołowski
Przesuń zdjęcie palcem
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze

Budowa Trasy Autobusowo-Tramwajowej na Nowy Dwór

To bezprecedensowe w dziejach Wrocławia przedsięwzięcie. Prawie siedem kilometrów nowych torów. Imponujący wiadukt nad torami kolejowymi. 15 par przystanków.

Początek trasy: pl. Orląt Lwowskich. Koniec: pętla przy ul. Rogowskiej.

Po otwarciu tej trasy w trzecim kwartale tego roku zmieni się obraz komunikacyjny nie tylko dla mieszkańców Nowego Dworu i okolicznych osiedli. Zapewne wprowadzona zostanie nowa siatka połączeń, co wpłynie na wszystkich pasażerów.

A może część mieszkańców Nowego Dworu, zyskując szybkie połączenie bez stania w korkach, zostawi swoje samochody i ruszy tramwajem? Przy pętli przy Rogowskiej będzie parking Park & Ride – to może skusić do pozostawienia auta również osoby mieszkające na zachód od Nowego Dworu? Jak otwarcie TAT-u zmieni Wrocław?

(Na zdjęciu funkcjonujący już odcinek TAT od pl. Orląt Lwowskich do pętli Wrocławski Park Przemysłowy.)

Reklama