Czym nas wozi MPK? Liczby, procenty, infografiki

 Analizując wrocławski tabor pod kątem typów tramwajów, to na torach częściej od Konstali spotkamy Moderusy Beta lub niemal identyczne (po modernizacji) Protramy 205 WrAs. To trzy warianty tej samej konstrukcji.
Pojazdy te nie stanowią szczytu najnowocześniejszej myśli technicznej, ale dzięki obniżonej podłodze w środkowej części są łatwo dostępne dla niepełnosprawnych, rodziców z dziećmi w wózkach oraz wszystkich, którzy mają ograniczenia ruchowe.
Konstrukcja nie jest innowacyjna, ale z racji, że są młode lub niedawno zmodernizowane, to znajduje się w nich wszystko to, co powinno: klimatyzacja, nowoczesna informacja pasażerska oparta na ekranach LCD czy ładowarki USB.
W tej kategorii umieściliśmy Moderusy Beta MF 19 AC (22 sztuki), Moderusy Beta MF 24 AC (40 sztuk) i Protramy 205 WrAs (26 pojazdów zmodernizowanych przez Modertrans Poznań, które odróżnić od Moderusów Beta można po niebieskim lakierze).
Protramy powstały we Wrocławiu w latach 2006-2011, a modernizację w Poznaniu przeszły w 2021 roku.
Bety 19 AC są z lat 2015-2017, a Bety MF 24 AC wyprodukowane zostały w latach 2018-2019.  wroclaw.pl
Przesuń zdjęcie palcem
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze

MODERUS BETA

Analizując wrocławski tabor pod kątem typów tramwajów, to na torach częściej od Konstali spotkamy Moderusy Beta lub niemal identyczne (po modernizacji) Protramy 205 WrAs. To trzy warianty tej samej konstrukcji.

Pojazdy te nie stanowią szczytu najnowocześniejszej myśli technicznej, ale dzięki obniżonej podłodze w środkowej części są łatwo dostępne dla niepełnosprawnych, rodziców z dziećmi w wózkach oraz wszystkich, którzy mają ograniczenia ruchowe.

Konstrukcja nie jest innowacyjna, ale z racji, że są młode lub niedawno zmodernizowane, to znajduje się w nich wszystko to, co powinno: klimatyzacja, nowoczesna informacja pasażerska oparta na ekranach LCD czy ładowarki USB.

W tej kategorii umieściliśmy Moderusy Beta MF 19 AC (22 sztuki), Moderusy Beta MF 24 AC (40 sztuk) i Protramy 205 WrAs (26 pojazdów zmodernizowanych przez Modertrans Poznań, które odróżnić od Moderusów Beta można po niebieskim lakierze).

Protramy powstały we Wrocławiu w latach 2006-2011, a modernizację w Poznaniu przeszły w 2021 roku.

Bety 19 AC są z lat 2015-2017, a Bety MF 24 AC wyprodukowane zostały w latach 2018-2019. 

Reklama