Lista zgłoszeń projektów WBO 2017
-
Nr projektu 91
Budowa 10 ogrzewanych/chłodzonych przystanków komunikacji miejskiej
Skrócony opis: Celem projektu jest budowa 10 przystanków komunikacji miejskiej, które zimą będą ogrzewane, a latem chłodzone. Podobny przystanek w formie pilotażowej został wybudowany m.in. w Rzeszowie....
2017-01-04 23:57:32 1 000 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 92
Budowa chodnika wzdłuż ulicy Konduktorskiej od ulicy Sygnałowej do przejazdu kolejowego przed Parkiem Brochowskim oraz wzdłuż ulicy Sygnałowej do skrzyżowania z ul.Malinowskiego
Skrócony opis: Celem projektu jest usprawnienie komunikacji pieszej wzdłuż ulicy Sygnałowej (obecnie będącej na tym odcinku drogą gruntową) oraz wzdłuż ulicy Konduktorskiej na odcinku łączącym Jagodno...
2017-01-05 00:01:26 250 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 93
Zadrzewienie nasypu kolejowego
W latach 90-tych Komitet Obywatelski przy parafii św. Ignacego wystąpił do PKP z dwoma postulatami: 1. usunięcie złącz szyn z wiaduktów na Stysia (Gajowickiej) i na pl. Rozjezdnym , 2. zadrzewienie nasypu. Oba...
2017-01-05 08:01:38 20 zł Szczegóły -
Nr projektu 94
PROJEKT WYCOFANY PRZEZ LIDERA Mokrzański Plac Zabaw
Osiedle Mokra zlokalizowane jest we Wrocławiu, w jego zachodniej części, 4 km od Leśnicy i DK nr 94, pod Lasem Mokrzańskim. Jesteśmy troszkę zapomnianym osiedlem Wrocławia, ponieważ nie mamy utwardzonej...
2017-01-05 08:15:10 250 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 95
Trasa życia-ekspresowo po Borowskiej. Autobus mknie a nie stoi. Wydzielenie buspasa na odcinku od Akademii Medycznej do ulicy Ślicznej.
Wydzielanie buspasów to jeden z celów Wrocławskiej Polityki Mobilności. Szybsza i punktualna komunikacja zbiorowa stanowi rzeczywistą alternatywę dla indywidualnego transportu samochodowego. Bezpośrednim...
2017-01-05 10:32:48 150 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 96
Ekspresowo po Bardzkiej-Autobus mknie a nie stoi. Wydzielenie buspasa na odcinku od ul. Armii Krajowej do wiaduktu kolejowego.
Wydzielanie buspasów to jeden z celów Wrocławskiej Polityki Mobilności. Szybsza i punktualna komunikacja zbiorowa stanowi rzeczywistą alternatywę dla indywidualnego transportu samochodowego. Bezpośrednim...
2017-01-05 10:48:51 100 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 97
Ekspresowo po Krakowskiej-tramwaj mknie a nie stoi. Wydzielenie torowiska na odcinku od ul. Traugutta do marketu Selgros.
Wydzielanie torowisk to jeden z celów Wrocławskiej Polityki Mobilności. Szybsza i punktualna komunikacja zbiorowa stanowi rzeczywistą alternatywę dla indywidualnego transportu samochodowego. Bezpośrednim...
2017-01-05 11:04:45 150 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 98
Ekspresowo po Grabiszyńskiej-tramwaj mknie a nie stoi. Wydzielenie torowiska na odcinku od ul. Budowlanej do Pl. Srebrnego.
Wydzielanie torowisk to jeden z celów Wrocławskiej Polityki Mobilności. Szybsza i punktualna komunikacja zbiorowa stanowi rzeczywistą alternatywę dla indywidualnego transportu samochodowego. Bezpośrednim...
2017-01-05 11:18:23 100 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 99
Ekspresowo po Podwalu-autobus mknie a nie stoi w korku. Wydzielenie buspasa na odcinku od ul. Dworcowej do DH Renoma.
Wydzielanie buspasów to jeden z celów Wrocławskiej Polityki Mobilności. Szybsza i punktualna komunikacja zbiorowa stanowi rzeczywistą alternatywę dla indywidualnego transportu samochodowego. Bezpośrednim...
2017-01-05 11:29:17 100 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 100
Ekspresowo na Psie Pole-autobus mknie a nie stoi w korku. Wydzielenie buspasa na Alei Kochanowskiego od ul. Różyckiego do ul.Kwidzyńskiej.
Wydzielanie buspasów to jeden z celów Wrocławskiej Polityki Mobilności. Szybsza i punktualna komunikacja zbiorowa stanowi rzeczywistą alternatywę dla indywidualnego transportu samochodowego. Bezpośrednim...
2017-01-05 11:54:52 150 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 101
Ekspresowo na Psie Pole- autobus mknie a nie stoi w korku. Wydzielenie buspasa na odcinku ul.Kromera do rynku Psiego Pola.
Wydzielanie buspasów to jeden z celów Wrocławskiej Polityki Mobilności. Szybsza i punktualna komunikacja zbiorowa stanowi rzeczywistą alternatywę dla indywidualnego transportu samochodowego. Bezpośrednim...
2017-01-05 12:16:52 250 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 102
Utwardzenie drogi na osiedlu Mokra - ulica Chobieńska i Mojęcicka
Osiedle Mokra zlokalizowane jest we Wrocławiu, w jego zachodniej części, 4 km od Leśnicy i DK nr 94, pod Lasem Mokrzańskim. Jesteśmy troszkę zapomnianym osiedlem Wrocławia, ponieważ nie mamy utwardzonej...
2017-01-05 15:12:51 700 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 103
Mokrzański Plac zabaw
Osiedle Mokra zlokalizowane jest we Wrocławiu, w jego zachodniej części, 4 km od Leśnicy i DK nr 94, pod Lasem Mokrzańskim. Jesteśmy troszkę zapomnianym osiedlem Wrocławia, ponieważ nie mamy utwardzonej...
2017-01-05 15:23:39 250 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 104
Poprawa nawierzchni kostki na przystankach autobusowo - tramwajowych
Podróżując komunikacją miejską, a szczególnie autobusami, daje się wyraźnie odczuć że nawierzchnia na przystankach jest mocno zapadnięta. Do takich miejsc zaliczają się przystanki: - Dworzec Główny...
2017-01-06 10:12:11 200 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 105
Likwidacja pasa na Traugutta
Po wydzieleniu buspasa na ulicy Traugutta pojawiło się wiele głosów mówiących o utrudnianiu przejazdu komunikacją indywidualną przez tworzące się korki. W związku z tymi głosami potrzebna jest zatem całkowita...
2017-01-06 10:43:00 200 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 106
Montaż stacji rowerowej na Tarnogaju
Jest to rejon w którym zdecydowanie brakuje stacji z rowerami. Najlepiej gdyby znajdował się blisko pętli na Tarnogaju. Jest to rejon gdzie jest mnóstwo firm, magazynów jak i nowym osiedli.
2017-01-06 10:51:00 30 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 107
Wydzielenie buspasu na całej długości ulicy Hubskiej dla autobusów
Autobusy linii 110, 125 oraz 325 w godzinach szczytu muszą stać w korku na ulicy Hubskiej gdyż nie mogą korzystać na całej długości tej ulicy z z pasa którym poruszają się tramwaje.
2017-01-06 11:02:08 30 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 108
Rewitalizacja wzgórza Partyzantów
Cały teraz wrócił zgodnie z wyrokiem sądu pod zarząd miasta Wrocław. To przepiękne miejsce, które po odnowieniu może stać się wizytówką Wrocławia. Przy kolumnadzie mogą powstać kawiarenki w późniejszym...
2017-01-06 12:23:49 750 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 109
Parkowanie skośne na całej długości ulicy Górniczej
W tej chwili przy ulicy Górniczej obowiązuje parkowanie wzdłuż jezdni. Po zmianie sposobu parkowania na skośne (całą długością samochodu), poprawione zostaną: 1. Bezpieczeństwo - przy aktualnym ruchu...
2017-01-06 15:22:02 1 500 zł Szczegóły -
Nr projektu 110
Asfalt zamiast kostki! Wymiana nawierzchni na ulicy Suchej od Joannitów do Dyrekcyjnej.
Remont polega na wymianie krzywej, dziurawej kostki na asfalt na odcinku około 230 m. Aktualnie po ulicy Suchej jeździ się fatalnie, trzeba zwalniać do 10-20 km/h. Ulica nie nadaje się do normalnego korzystania....
2017-01-06 15:43:39 1 000 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 111
Ołtaszyn omija korki. Zielona trasa pieszo-rowerowa. Etap I
Celem projektu jest wyznaczenie wygodnej trasy pieszo - rowerowej wśród zieleni, prowadzącej z Ołtaszyna do centrum miasta. Trasa będzie biec ulicami Spiską i Orawską, przez Park Skowroni, aż do okolic...
2017-01-06 15:45:13 750 zł Szczegóły -
Nr projektu 112
Wygodny przystanek na Reymonta
Budowa przystanku wiedeńskiego* na przystanku Kleczkowska w stronę centrum. W okolicy buduje się kilka nowych osiedli, zatem liczba pasażerów wzrośnie. To dobra okazja, by zmodernizować przystanek tak,...
2017-01-06 16:23:52 250 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 113
Porządna droga rowerowa wzdłuż ulicy Głównej na Stabłowicach
Obecna droga rowerowa zbudowana jest z kostki brukowej i poprzecinana wystającymi krawężnikami, które to wyznaczają wjazdy do prywatnych posesji. Jest to jedna z najgorszych dróg rowerowych we Wrocławiu....
2017-01-06 20:52:44 250 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 114
Sokalska - Ciąg Pieszo Rowerowy
Przedłużenie obecnego ciągu pieszo - rowerowego: od Ronda Rotmistrza Witolda Pileckiego do ul. Trawowej o odcinek do ul. Sokalskiej. Dzisiejszy odcinek ulicy Sokalskiej od strony ul. Trawowej to bagnisty...
2017-01-06 21:35:19 200 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 115
Komfortowa i bezpieczna droga rowerowa wzdłuż ulicy Królewieckiej
Droga rowerowa wzdłuż ul. Królewieckiej jest w bardzo złym stanie technicznym. Nawierzchnia drogi jest spękana i dziurawa. Dodatkowo na wlotach ulic podporządkowanych do ul Królewieckiej, dochodzi do wymuszeń...
2017-01-06 22:19:55 750 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 116
Pas autobusowo-tramwajowy na ulicy Krakowskiej (od Selgrosa do przystanku Park Wschodni)
Obecnie na tym newralgicznym odcinku ulicy Krakowskiej znajduje się wydzielone torowisko tramwajowe. Dzięki niemu tramwaje linii 3 i 5 omijają zator który tu się tworzy przez większość dnia. Niestety autobusy...
2017-01-06 23:32:24 500 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 117
"Z Wi-Fi po Wrocławiu!" - bezpłatne Wi-Fi w komunikacji miejskiej we Wrocławiu
Projekt zakłada wyposażenie tramwajów i autobusów, będących własnością Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego we Wrocławiu Sp. z o.o., w hotspoty umożliwiające dostęp do bezpłatnego Internetu dla...
2017-01-07 01:26:32 1 000 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 118
Projekt powołania florystycznego rezerwatu przyrody "Łąki Opatowickie"
Rezerwat Przyrody „Łąka Opatowicka” Wrocławskie Tereny Wodonośnie od dawna znane są ze swoich walorów przyrodniczych, jednak do tej pory nie były objęte ochroną poza wyznaczeniem obszaru Natura 2000 „Grądy...
2017-01-07 11:58:31 15 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 119
Uzupełnienie infrastruktury rowerowej na Strzegomskiej
Projekt ma na celu uzupełnienie infrastruktury rowerowej wybudowanej w zeszłym roku na ulicy Strzegomskiej przez inwestora pobliskiego centrum biurowego. Powstałe drogi są dobrej jakości, ale brak im ciągłości...
2017-01-07 20:24:17 200 000 zł Szczegóły -
Nr projektu 120
Bezpieczne wejście do Parku Południowego
Przejście dla pieszych przez ulicę Sudecką w pobliżu skrzyżowania z ulicą Skierniewicką stanowi jedno z głównych wejść do Parku Połdniowego, jest również ważnym ciągiem komunikacyjnym pieszo-rowerowym....
2017-01-07 22:29:13 50 000 zł Szczegóły