W TWG Wrocław 2017, które oficjalnie rozpoczynają się już 20 lipca, weźmie udział ponad 3500 sportowców z 112 krajów. Będą oni rywalizować w 31 dyscyplinach na 24 arenach we Wrocławiu, ale też w Świdnicy, Trzebnicy, Jelczu-Laskowicach i Szymanowie. Organizatorzy przygotowani są na przyjęcie ponad 140 tysięcy kibiców, którym zaproponują nie tylko obserwowanie olimpijskich zmagań.
– Chcemy, aby igrzyska były nie tylko świętem sportu i promocją Wrocławia, ale stały się ważnym momentem dla mieszkańców. To wyjątkowa okazja, by zainspirować wrocławian do większej aktywności, zainteresować ich nowymi dyscyplinami sportu oraz sposobami dbania o własne zdrowie – uważa wiceprezydent Wrocławia Wojciech Adamski.
Organizatorzy TWG nawiązali współpracę z firmami, które w swoich kampaniach reklamowych od dawna stawiają na promowanie zdrowego stylu życia, czyli aktywności fizycznej i odpowiednio zbilansowanej diety.
Zdrowe przekąski od sponsora głównego
Międzynarodowa sieć sklepów Kaufland oferuje artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W Polsce marka obecna jest od 16 lat. Jej charakterystyczne logo pojawi się na przestrzeniach reklamowych we wszystkich obiektach zawodów, w tym na Stadionie Wrocław podczas ceremonii otwarcia, czy na świeżo wyremontowanym Stadionie Olimpijskim, ale także w Strefie Kibica, która powstanie na pl. Wolności.
– Od początku działalności naszej firmy w Europie i Polsce aktywnie angażujemy się we wspieranie zdrowego i aktywnego trybu życia, dlatego nawiązanie bliskiej współpracy z The World Games było dla nas naturalnym ruchem – podkreśla Marcin Łojewski, wiceprezes zarządu Kaufland Polska.
W ramach tej współpracy koncern przygotuje dla kibiców odwiedzających wrocławskie areny zdrowe przekąski i produkty żywnościowe marki firmowanej znakiem jakości Kaufland. Ponadto dla swoich klientów koncert przygotował specjalny konkurs związany z The World Games. Na podstawie paragonu można wygrać bilet na poszczególne wydarzenia igrzysk. Szczegóły tutaj.
Staropolanka ugasi pragnienie
Partnerem konkursu jest też Staropolanka – sponsor techniczny TWG. Jej woda została też oficjalnym napojem The World Games.
– Zależało nam na współpracy ze Staropolanką z dwóch powodów: to dobra i zdrowa woda, która wpisuje się w naszą misję promowania zdrowego trybu życia – mówi Marcin Przychodny, prezes Wrocławskiego Komitetu Organizacyjnego TWG 2017. – Na dodatek pochodzi z naszego regionu, od zawsze jest mocno związana z Dolnym Śląskiem i Wrocławiem – dodaje. Staropolanka produkowana jest w Uzdrowiskach Kłodzkich.
Sportowcy, biorący udział w zawodach, otrzymają wodę w butelkach ze specjalną etykietką przygotowaną na TWG. Będzie ona również dostępna w punktach gastronomicznych dla kibiców na wszystkich obiektach sportowych igrzysk. Staropolanka towarzyszyła również zawodnikom różnych dyscyplin, podczas akcji promujących ideę Igrzysk Sportów Nieolimpijskich, jak np. rozgrywki piłki ręcznej plażowej na pl. Solnym.
– Przygotowaliśmy również specjalne wydanie naszej gazety „Wiadomości Źródłowe” i planujemy relacje z TWG ekipy Staropolanka News na Youtubie i na naszej stronie internetowej – wymienia Małgorzata Agopsowicz-Weszka, kierownik marketingu w Staropolance. – W całej Polsce za pomocą specjalnej kampanii zachęcamy do picia naszej wody i odwiedzenia Wrocławia podczas The World Games.