Tak powstaje TAT na Jagodno - sprawdzamy postęp prac

 Prawdopodobnie jedno z najsławniejszych skrzyżowań torów kolejowych z ulicą na terenie Wrocławia. Bardzką przecina linia nr 285 i ta kolizja blokuje budowę tramwaju. Opierając się na obecnych przepisach PKP Polskie Linie Kolejowe nie zgadzają się, aby tory tramwajowe krzyżowały się z kolejowymi. Rząd obiecał zmianę regulacji, jednak na razie nowych przepisów nie ma. Polskie Linie Kolejowe będą wynosić linię 285 na wiadukt – taką decyzję podjęły – jednak nie wiadomo, kiedy taka inwestycja miałaby się rozpocząć. Dlatego na razie TAT będzie tylko TA na Jagodno. Fot. Bartosz Chochołowski
Przesuń zdjęcie palcem
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze

Prawdopodobnie jedno z najsławniejszych skrzyżowań torów kolejowych z ulicą na terenie Wrocławia. Bardzką przecina linia nr 285 i ta kolizja blokuje budowę tramwaju. Opierając się na obecnych przepisach PKP Polskie Linie Kolejowe nie zgadzają się, aby tory tramwajowe krzyżowały się z kolejowymi. Rząd obiecał zmianę regulacji, jednak na razie nowych przepisów nie ma. Polskie Linie Kolejowe będą wynosić linię 285 na wiadukt – taką decyzję podjęły – jednak nie wiadomo, kiedy taka inwestycja miałaby się rozpocząć. Dlatego na razie TAT będzie tylko TA na Jagodno.

Reklama