Nr projektu. 278
Rowerowa ulica Kościuszki - pasy rowerowe po obu stronach jezdni [WBO. 2020]
Kategoria: piesze/rowerowe
Budżet zweryfikowany: 2 000 000 zł
Status: Nie wybrany w głosowaniu
Projekt ponadosiedlowy: do 2 000 000 zł
- Projekt ponadosiedlowy
- Lider projektu:
Komentarz UMW po II etapie oceny:
Projekt został oceniony pozytywnie, ale z uwagi na znaczny zakres wniosku konieczne jest skrócenie odcinka. Proponujemy wyznaczenie trasy od ul. Gwarnej do ul. Pułaskiego w kierunku wschodnim. Z uwagi na zły stan techniczny nawierzchni infrastruktura rowerowa powinna przebiegać po nowej nawierzchni bitumicznej, szacunkowy koszt takiej inwestycji wynosi 2 000 000 zł. Ostateczny zakres projektu zostanie ustalony z Liderem na etapie sporządzania dokumentacji projektowej.
Komentarz UMW po I etapie oceny:
Projekt został oceniony pozytywnie, ale z uwagi na znaczny zakres wniosku konieczne jest skrócenie odcinka. Proponujemy wyznaczenie trasy od ul. Gwarnej do ul. Pułaskiego w kierunku wschodnim. Z uwagi na zły stan techniczny nawierzchni infrastruktura rowerowa powinna przebiegać po nowej nawierzchni bitumicznej, szacunkowy koszt takiej inwestycji wynosi 2 000 000 zł. Ostateczny zakres projektu zostanie ustalony z Liderem na etapie sporządzania dokumentacji projektowej. Rekomendujemy Liderom dokonanie przeglądu zgłoszonych projektów w celu sprawdzenia czy nie zgłoszono innych wniosków o podobnym zakresie.
Opis projektu
Ul. Kościuszki stanowi ważny trakt komunikacyjny dla rowerzystów. Pomagają w tym wybudowane kontrapasy. Rowerzyści poruszający się w kierunku ul. Krakowskiej muszą jednak jechać po nierównej kostce. Na poboczu ul. Dąbrowskiego na porządku dziennym jest niezgodne z przepisami parkowanie samochodu na jezdni (szerokość jezdni na to pozwala). Możliwe jest bezproblemowe zwężenie jezdni i zbudowanie pasów rowerowych po obu stronach jezdni.
Uzasadnienie projektu
Ul. Kościuszki stanowi ważny trakt komunikacyjny dla rowerzystów. Pomagają w tym wybudowane kontrapasy. Rowerzyści poruszający się w kierunku ul. Krakowskiej muszą jednak jechać po nierównej kostce. Na poboczu ul. Dąbrowskiego na porządku dziennym jest niezgodne z przepisami parkowanie samochodu na jezdni (szerokość jezdni na to pozwala). Możliwe jest bezproblemowe zwężenie jezdni i zbudowanie pasów rowerowych po obu stronach jezdni.
Grupa beneficjentów projektu
rowerzyści, piesi, kierowcy
Szacunkowa liczba beneficjentów projektu
50000
Elementy projektu
4 x budowa pasów rowerowych
Lokalizacja
Lokalizacja: projekt ponadosiedlowy
Lokalizacja szczegółowa: brak.
Osiedle: Przedmieście Oławskie, Przedmieście Świdnickie
Kontakt z liderem projektu
Liczba głosów ogółem
To wartość przedstawiająca ogólną frekwencja podczas głosowania. Zawiera w sobie ważne głosy oddane poprzez internet oraz zgłoszone w formie papierowej.
315
Liczba głosów
Głosy można było oddawać w 2 formatach: poprzez internet oraz w formie papierowej. Głosy w formie papierowej były wprowadzane przez wyznaczonych pracowników UM Wrocław.
315
0
Płeć : kobiety - mężczyźni
Podział głosów oddanych przez mieszkanców według płci, obliczony na podstawie podawanych numerów PESEL.
175
140
Wiek głosujących
Podział głosów oddanych przez mieszkanców według grup wiekowych, obliczony na podstawie podawanych numerów PESEL.