Nr projektu. 145

Wyremontujmy przyczepę do Fredrusia [WBO. 2022]

Głosów: 245

Kategoria: inne

Budżet zweryfikowany: 200 000 zł

Status: Niewybrany w głosowaniu

Projekt ponadosiedlowy: do 3 000 000 zł

  • Projekt ponadosiedlowy
  • Lider projektu: Tomasz Szymczyszyn

Komentarz UMW po II etapie oceny:

Projekt został oceniony pozytywnie. Szacunkowy koszt realizacji inwestycji wynosi 200 000 zł. Ostateczny zakres projektu zostanie ustalony z Liderem na etapie sporządzania dokumentacji projektowej przy uwzględnieniu aktualnego poziomu cen. Rekomendujemy Liderom dokonanie przeglądu zgłoszonych projektów w celu sprawdzenia czy nie zgłoszono innych wniosków o podobnym zakresie. Inwestycja będzie musiała być zrealizowana zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego. Załączniki mają charakter wyłącznie pomocniczy, a w przypadku rozbieżności między opisem projekt,u a załącznikiem, decydujący jest opis projektu.

Komentarz UMW po I etapie oceny:

Projekt został oceniony pozytywnie. Szacunkowy koszt realizacji inwestycji wynosi 200 000 zł. Ostateczny zakres projektu zostanie ustalony z Liderem na etapie sporządzania dokumentacji projektowej. Rekomendujemy Liderom dokonanie przeglądu zgłoszonych projektów w celu sprawdzenia czy nie zgłoszono innych wniosków o podobnym zakresie. Inwestycja będzie musiała być zrealizowana zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego. Załączniki mają charakter wyłącznie pomocniczy, a w przypadku rozbieżności między opisem projekt, a załącznikiem, decydujący jest opis projektu.

Opis projektu

W zeszłym roku przepięknie został odremontowany autobus kabriolet Fredruś. Ma przepiękne, wrocławskie barwy, silnik, koła oraz zaczep, który mógłby pociągnąć przyczepę P-01. Już udało się pozyskać taką przyczepę do kolekcji zabytkowych tramwajów i autobusów we Wrocławiu i teraz chcielibyśmy ją wyremontować, aby przepiękny zestaw jelcza z przyczepą cieszył mieszkańców i turystów odwiedzających Zajezdnię Popowice.

Uzasadnienie projektu

Mamy we Wrocławiu jedną z większych kolekcji zabytkowych autobusów i tramwajów. Pod opieką Klubu Sympatyków Transportu Miejskiego znajdują się m. in. pojazdy takie jak tramwaje Konstal 102Na z 1972 roku, Konstal N z 1949 roku, Konstal 4N z 1962 roku, Konstal 105Na z 1985 czy autobusy takie jak Jelcz 080 z przyczepą P-080 z roku 1980, kabriolet Jelcz 043 z 1972 roku, Jelcz RTO z 1985 roku, Ikarusy 280 z 1983 roku i 1995 roku oraz różne inne jelcze z drugiej połowy lat osiemdziesiątych. Brakuje niestety sprawnej przyczepy do jelcza RTO dlatego prosimy mieszkańców Wrocławia o wsparcie projektu odbudowy przyczepy P-01 zwanej potocznie korniszonkiem. Wystarczy tylko zagłosować w tegorocznej edycji WBO.

Grupa beneficjentów projektu

Mieszkańcy Wrocławia oraz turyści odwiedzający Wrocław

Szacunkowa liczba beneficjentów projektu

1000000

Elementy projektu

1 x Remont podwozia
1 x Remont nadwozia
1 x Przywrócenie instalacji elektrycznej
1 x Remont mechaniczny

Lokalizacja

Lokalizacja: projekt ponadosiedlowy

Lokalizacja szczegółowa: Zajezdnia Popowice.

Osiedle: Pilczyce-Kozanów-Popowice Płn.

Załączniki

Kontakt z liderem projektu

Liczba głosów ogółem

To wartość przedstawiająca ogólną frekwencja podczas głosowania. Zawiera w sobie ważne głosy oddane poprzez internet oraz zgłoszone w formie papierowej.

245

Liczba głosów

Głosy można było oddawać w 2 formatach: poprzez internet oraz w formie papierowej. Głosy w formie papierowej były wprowadzane przez wyznaczonych pracowników UM Wrocław.

Internet 245
Papier 0

Płeć : kobiety - mężczyźni

Podział głosów oddanych przez mieszkanców według płci, obliczony na podstawie podawanych numerów PESEL.

Kobiety 113
Mężczyźni 132

Wiek głosujących

Podział głosów oddanych przez mieszkanców według grup wiekowych, obliczony na podstawie podawanych numerów PESEL.