Nr projektu. 407

Równy i oświetlony wjazd do Wrocławia [WBO. 2019]

Głosów: 326

Kategoria: drogowe

Budżet zweryfikowany: 2 000 000 zł

Status: Nie wybrany w głosowaniu

Projekt ponadosiedlowy: do 2 000 000 zł

  • Projekt ponadosiedlowy

Komentarz UMW po II etapie oceny:

Projekt został oceniony pozytywnie. Szacunkowy koszt realizacji wynosi 2 000 000 zł. Ostateczny zakres projektu zostanie ustalony z Liderem na etapie sporządzania dokumentacji projektowej.

Komentarz UMW po I etapie oceny:

Projekt został oceniony pozytywnie. Szacunkowy koszt realizacji wynosi 2 000 000 zł. Do decyzji Lidera należy czy chce, by projekt został przeniesiony do puli projektów ponadosiedlowych. Ostateczny zakres projektu zostanie ustalony z Liderem na etapie sporządzania dokumentacji projektowej.
Rekomendujemy Liderom dokonanie przeglądu zgłoszonych projektów w celu sprawdzenia czy nie zgłoszono innych wniosków o podobnym zakresie.

Opis projektu

Od strony miejscowości Wysoka wjazd do Wrocławia jest w bardzo złym stanie technicznym. Droga jest dziurawa, prawdopodobnie jeszcze z poniemieckiej kostki. W przypadku opadów deszczu czy śniegu jest ona bardzo śliska. Relatywnie niewielkim kosztem można poprawić stan tego wjazdu do Wrocławia, który za jakiś czas stanie też też drogą z dużo większym natężeniem (ze względu na planowaną Wschodnia Obwodnicę Wrocławia). Tą popularną trasą poruszają się zarówno wrocławianie jak i mieszkańcy podwrocławskich miejscowości i obecnie jadą po wąskiej nierównej drodze, przy której brak oświetlonego chodnika i ścieżki rowerowej. Pierwszy etap to 100m od granicy Wrocławia do ul. Maczka, w kolejnym roku od ulicy Maczka do Ronda Ojca Pio.

Uzasadnienie projektu

Codziennie tym fragmentem jeździ bardzo dużo samochodów - z podwrocławskich miejscowości jak Wysoka, Ślęża czy Bielany Wrocławskie, wkrótce będzie to też prawodopodobnie wjazd do Wrocławia z WOW i natężenie ruchu wzrośnie. Wzdłóż drogi brak jest oświetlenia oraz ścieżki rowerowej, a to także trasa dojazdowa do zamku Topacz - miejsca gdzie bardzo wielu Wrocławian dojeżdza rowerami. W najbliższym sąsiedztwie jest też kościół, z jego parkingu auta wyjeżdżają właśnie na dziurawą i nieoświetloną ulicę Ołtaszyńską. To też droga do szkoły w Wysokiej do której uczęscza sporo dzieci z Partynic i Ołtaszyna

Grupa beneficjentów projektu

Mieszkańcy Wrocławia, Partynic i Ołtaszyna, parafianie kościoła, mieszkańcy podwrocławskich miejscowości, osoby które w przyszłości będą zjeżdżać ze Wschodniej Obwodnicy Wrocławia

Szacunkowa liczba beneficjentów projektu

50000

Elementy projektu

100 x Nowa nawierzchnia ul. Ołtaszyńskiej 100m
100 x Ścieżka rowerowa wzdłóż Ołtaszyńskiej 100m
100 x Oświetlenie chodnika/ścieżki 100m

Lokalizacja

Lokalizacja: projekt ponadosiedlowy

Lokalizacja szczegółowa: brak.

Osiedle: Krzyki-Partynice

Kontakt z liderem projektu

Liczba głosów ogółem

To wartość przedstawiająca ogólną frekwencja podczas głosowania. Zawiera w sobie ważne głosy oddane poprzez internet oraz zgłoszone w formie papierowej.

326

Liczba głosów

Głosy można było oddawać w 2 formatach: poprzez internet oraz w formie papierowej. Głosy w formie papierowej były wprowadzane przez wyznaczonych pracowników UM Wrocław.

Internet 326
Papier 0

Płeć : kobiety - mężczyźni

Podział głosów oddanych przez mieszkanców według płci, obliczony na podstawie podawanych numerów PESEL.

Kobiety 178
Mężczyźni 148

Wiek głosujących

Podział głosów oddanych przez mieszkanców według grup wiekowych, obliczony na podstawie podawanych numerów PESEL.