Nr projektu. 407
Równy i oświetlony wjazd do Wrocławia [WBO. 2019]
Kategoria: drogowe
Budżet zweryfikowany: 2 000 000 zł
Status: Nie wybrany w głosowaniu
Projekt ponadosiedlowy: do 2 000 000 zł
- Projekt ponadosiedlowy
Komentarz UMW po II etapie oceny:
Projekt został oceniony pozytywnie. Szacunkowy koszt realizacji wynosi 2 000 000 zł. Ostateczny zakres projektu zostanie ustalony z Liderem na etapie sporządzania dokumentacji projektowej.
Komentarz UMW po I etapie oceny:
Projekt został oceniony pozytywnie. Szacunkowy koszt realizacji wynosi 2 000 000 zł. Do decyzji Lidera należy czy chce, by projekt został przeniesiony do puli projektów ponadosiedlowych. Ostateczny zakres projektu zostanie ustalony z Liderem na etapie sporządzania dokumentacji projektowej.
Rekomendujemy Liderom dokonanie przeglądu zgłoszonych projektów w celu sprawdzenia czy nie zgłoszono innych wniosków o podobnym zakresie.
Opis projektu
Od strony miejscowości Wysoka wjazd do Wrocławia jest w bardzo złym stanie technicznym. Droga jest dziurawa, prawdopodobnie jeszcze z poniemieckiej kostki. W przypadku opadów deszczu czy śniegu jest ona bardzo śliska. Relatywnie niewielkim kosztem można poprawić stan tego wjazdu do Wrocławia, który za jakiś czas stanie też też drogą z dużo większym natężeniem (ze względu na planowaną Wschodnia Obwodnicę Wrocławia). Tą popularną trasą poruszają się zarówno wrocławianie jak i mieszkańcy podwrocławskich miejscowości i obecnie jadą po wąskiej nierównej drodze, przy której brak oświetlonego chodnika i ścieżki rowerowej. Pierwszy etap to 100m od granicy Wrocławia do ul. Maczka, w kolejnym roku od ulicy Maczka do Ronda Ojca Pio.
Uzasadnienie projektu
Codziennie tym fragmentem jeździ bardzo dużo samochodów - z podwrocławskich miejscowości jak Wysoka, Ślęża czy Bielany Wrocławskie, wkrótce będzie to też prawodopodobnie wjazd do Wrocławia z WOW i natężenie ruchu wzrośnie. Wzdłóż drogi brak jest oświetlenia oraz ścieżki rowerowej, a to także trasa dojazdowa do zamku Topacz - miejsca gdzie bardzo wielu Wrocławian dojeżdza rowerami. W najbliższym sąsiedztwie jest też kościół, z jego parkingu auta wyjeżdżają właśnie na dziurawą i nieoświetloną ulicę Ołtaszyńską. To też droga do szkoły w Wysokiej do której uczęscza sporo dzieci z Partynic i Ołtaszyna
Grupa beneficjentów projektu
Mieszkańcy Wrocławia, Partynic i Ołtaszyna, parafianie kościoła, mieszkańcy podwrocławskich miejscowości, osoby które w przyszłości będą zjeżdżać ze Wschodniej Obwodnicy Wrocławia
Szacunkowa liczba beneficjentów projektu
50000
Elementy projektu
100 x Nowa nawierzchnia ul. Ołtaszyńskiej 100m
100 x Ścieżka rowerowa wzdłóż Ołtaszyńskiej 100m
100 x Oświetlenie chodnika/ścieżki 100m
Lokalizacja
Lokalizacja: projekt ponadosiedlowy
Lokalizacja szczegółowa: brak.
Osiedle: Krzyki-Partynice
Załączniki
Liczba głosów ogółem
To wartość przedstawiająca ogólną frekwencja podczas głosowania. Zawiera w sobie ważne głosy oddane poprzez internet oraz zgłoszone w formie papierowej.
326
Liczba głosów
Głosy można było oddawać w 2 formatach: poprzez internet oraz w formie papierowej. Głosy w formie papierowej były wprowadzane przez wyznaczonych pracowników UM Wrocław.
326
0
Płeć : kobiety - mężczyźni
Podział głosów oddanych przez mieszkanców według płci, obliczony na podstawie podawanych numerów PESEL.
178
148
Wiek głosujących
Podział głosów oddanych przez mieszkanców według grup wiekowych, obliczony na podstawie podawanych numerów PESEL.