Nr projektu. 407
Równy i oświetlony wjazd do Wrocławia [WBO. 2019]
Kategoria: drogowe
Budżet zweryfikowany: 2 000 000 zł
Status: Nie wybrany w głosowaniu
Projekt ponadosiedlowy: do 2 000 000 zł
- Projekt ponadosiedlowy
Komentarz UMW po II etapie oceny:
Projekt został oceniony pozytywnie. Szacunkowy koszt realizacji wynosi 2 000 000 zł. Ostateczny zakres projektu zostanie ustalony z Liderem na etapie sporządzania dokumentacji projektowej.
Komentarz UMW po I etapie oceny:
Projekt został oceniony pozytywnie. Szacunkowy koszt realizacji wynosi 2 000 000 zł. Do decyzji Lidera należy czy chce, by projekt został przeniesiony do puli projektów ponadosiedlowych. Ostateczny zakres projektu zostanie ustalony z Liderem na etapie sporządzania dokumentacji projektowej.
Rekomendujemy Liderom dokonanie przeglądu zgłoszonych projektów w celu sprawdzenia czy nie zgłoszono innych wniosków o podobnym zakresie.
Opis projektu
Od strony miejscowości Wysoka wjazd do Wrocławia jest w bardzo złym stanie technicznym. Droga jest dziurawa, prawdopodobnie jeszcze z poniemieckiej kostki. W przypadku opadów deszczu czy śniegu jest ona bardzo śliska. Relatywnie niewielkim kosztem można poprawić stan tego wjazdu do Wrocławia, który za jakiś czas stanie też też drogą z dużo większym natężeniem (ze względu na planowaną Wschodnia Obwodnicę Wrocławia). Tą popularną trasą poruszają się zarówno wrocławianie jak i mieszkańcy podwrocławskich miejscowości i obecnie jadą po wąskiej nierównej drodze, przy której brak oświetlonego chodnika i ścieżki rowerowej. Pierwszy etap to 100m od granicy Wrocławia do ul. Maczka, w kolejnym roku od ulicy Maczka do Ronda Ojca Pio.
Uzasadnienie projektu
Codziennie tym fragmentem jeździ bardzo dużo samochodów - z podwrocławskich miejscowości jak Wysoka, Ślęża czy Bielany Wrocławskie, wkrótce będzie to też prawodopodobnie wjazd do Wrocławia z WOW i natężenie ruchu wzrośnie. Wzdłóż drogi brak jest oświetlenia oraz ścieżki rowerowej, a to także trasa dojazdowa do zamku Topacz - miejsca gdzie bardzo wielu Wrocławian dojeżdza rowerami. W najbliższym sąsiedztwie jest też kościół, z jego parkingu auta wyjeżdżają właśnie na dziurawą i nieoświetloną ulicę Ołtaszyńską. To też droga do szkoły w Wysokiej do której uczęscza sporo dzieci z Partynic i Ołtaszyna
Grupa beneficjentów projektu
Mieszkańcy Wrocławia, Partynic i Ołtaszyna, parafianie kościoła, mieszkańcy podwrocławskich miejscowości, osoby które w przyszłości będą zjeżdżać ze Wschodniej Obwodnicy Wrocławia
Szacunkowa liczba beneficjentów projektu
50000
Elementy projektu
100 x Nowa nawierzchnia ul. Ołtaszyńskiej 100m
100 x Ścieżka rowerowa wzdłóż Ołtaszyńskiej 100m
100 x Oświetlenie chodnika/ścieżki 100m
Lokalizacja
Lokalizacja: projekt ponadosiedlowy
Lokalizacja szczegółowa: brak.
Osiedle: Krzyki-Partynice
Załączniki
Liczba głosów ogółem
To wartość przedstawiająca ogólną frekwencja podczas głosowania. Zawiera w sobie ważne głosy oddane poprzez internet oraz zgłoszone w formie papierowej.

Liczba głosów
Głosy można było oddawać w 2 formatach: poprzez internet oraz w formie papierowej. Głosy w formie papierowej były wprowadzane przez wyznaczonych pracowników UM Wrocław.


Płeć : kobiety - mężczyźni
Podział głosów oddanych przez mieszkanców według płci, obliczony na podstawie podawanych numerów PESEL.


Wiek głosujących
Podział głosów oddanych przez mieszkanców według grup wiekowych, obliczony na podstawie podawanych numerów PESEL.