Pracownicy Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWr od 5 lat wybierają najgorsze reklamy. Jury ocenia bilbordy, reklamy prasowe oraz spoty reklamowe. W tym roku najwięcej zgłoszono reklam z tak zwanej kategorii druk. W ostatnim czasie z racji wyborów, wpłynęły kandydatury z kategorii reklama społeczno-polityczna. W czwartek spośród zebranych propozycji jury wyłoni 10 nominowanych oraz 1 zwycięzcę w każdej z kategorii. Będzie to ostatnia edycja Chamletów. – Postanowiliśmy poprzestać na 5 jubileuszu i rozpocząć edycję czegoś nowego, równie ciekawego – mówi Mariusz Wszołek współorganizator festiwalu. – Czego nauczyliśmy się przez te 5 lat? Niestety w Polsce nadal najważniejsze jest, aby reklama była kontrowersyjna, wzbudzała skrajne emocje. Ale za tym nie idzie treść – dodaje Wszołek.
Z okazji końca festiwalu zostanie przyznana specjalna jubileuszowa nagroda. Chamlet nad Chamletami, trafi do autorów najgorszej reklamy pięciolecia. Uroczystość odbędzie się 28 listopada o godz. 17.30 w Sali Unii Europejskiej, w budynku D Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ulicy Uniwersyteckiej 7/10 we Wrocławiu.