Były już stroje z wzorem przypominającym zdobiący herb laur, teraz pora na nowe, nawiązujące do korzeni. Od początku istnienia Śląsk był przecież Wojskowym Klubem Sportowym (stąd skrót WKS), a gdzieniegdzie nadal nazywa się ich „Wojskowymi”. Dopiero w XXI wieku nieco zmodyfikowano nazwę na Wrocławski Klub Sportowy.
Domowy komplet utrzymany został w stylistyce moro, nawiązującej do wojskowych tradycji klubu z Oporowskiej. Wzór, będący nowoczesną interpretacją wojskowego kamuflażu, drukowany jest na całej powierzchni koszulki.
Na prawej piersi znajdzie się logo Adidasa, a na lewej herb. Z tyłu, na karku zawodników, znajdzie się niewielki napis "wojskowi". Wszelkie nadruki, nazwiska piłkarzy oraz numery, będą wykonane w białym kolorze. Z kolei drugi, wyjazdowy komplet strojów zostanie zaprezentowany przed rozpoczęciem sezonu 2020/21.
Stroje piłkarzy wykonane zostały z najwyższej jakości materiałów, przez firmę Adidas - sponsora technicznego WKS-u. Przy produkcji trykotów wykorzystano pochodzący z recyklingu poliester, co pozwala oszczędzać zasoby naturalne i zmniejsza emisję szkodliwych dla środowiska substancji. Koszulki wyposażone są w technologię aeroready, pochłaniającą wilgoć.
Co ciekawe, sesja zdjęciowa nowych trykotów z udziałem Krzysztofa Mączyńskiego i Wojciecha Golli została wykonana w wyjątkowym miejscu - Centrum Szkolenia Wojsk Inżynieryjnych i Chemicznych.
Stroje swoją premierę miały w niedzielę, podczas meczu Śląska z Lechia Gdańsk (1:2). Koszulki są już dostępne w sprzedaży – w sklepie internetowym oraz w FanShopach #NaStadionie i #Oporowska. Stroje są dostępne w rozmiarach od S do 3XL w wersji dla dorosłych oraz 116-164 cm dla dzieci. Warto podkreślić, że posiadacze karnetów mogą liczyć na 15 procent zniżki na zakupy w FanShopach WKS-u.