Ceneo.pl to portal, który powstał we Wrocławiu, a obecnie jest jednym z największych w Polsce serwisów e-commerce. W sumie skupia ponad 18 tys. sklepów internetowych, a codziennie korzystają z niego miliony użytkowników.
Wielu pracowników firmy codziennie dojeżdża do biura Ceneo.pl przy ul. Legnickiej na rowerach. W poprzednich latach w maju rywalizowali z innymi markami w ramach Europejskiego Wyzwania Rowerowego. W tym roku wydarzenia nie ma, więc Ceneo postawiło sobie własny cel. Do końca tego miesiąca pracownicy portalu chcą przejechać 10 tys. kilometrów. Nagrodę – czyli pięć nowych rowerów – przekażą Wrocławskiemu Centrum Opieki i Wychowania.
– Rowery przekażemy, nawet jeśli nie osiągniemy 10 tys. kilometrów, w co nie wierzę – uśmiecha się Jacek Rybiański z Ceneo.pl. – Koniec końców chodzi przecież o pomoc dzieciakom, którą w naszej firmie połączyliśmy z zabawą i aktywnością – dodaje Rybiański.
Z rowerów już cieszą się przedstawiciele Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania, które ma blisko 200 podopiecznych. Jak zapewniają, wycieczki na dwóch kółkach to jedna z ulubionych form wypoczynku młodych ludzi.
– W naszych garażach jest obecnie kilkadziesiąt rowerów w różnym stanie technicznym. Każdy rower, szczególnie nowy, to duże wsparcie dla naszego centrum. Cieszymy się, że serwis Ceneo.pl przekaże nam nowy sprzęt i trzymamy też kciuki za pracowników biorących udział w wewnętrznej rywalizacji – mówi Sylwester Pajęcki dyrektor Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania.
Zakręceni na punkcie rowerów
Pracownicy wrocławskiego serwisu zapraszają też wszystkich rowerzystów do udziału w konkursie fotograficznym Nakręca mnie Ceneo.pl. Wystarczy opublikować do końca maja na swoim profilu w mediach społecznościowych zdjęcie ulubionego miejsca na wycieczki rowerowe i oznaczyć je hasztagiem #nakrecamnieceneo. Do wygrania cenne nagrody m.in. modne aparaty.