Zarządzająca Stadionem Wrocław spółka Wrocław 2012 zaprasza wszystkie zainteresowane firmy do negocjacji w sprawie sprzedaży praw własności do nazwy obiektu. Wnioski o przystąpienie do negocjacji można składać do 22 listopada.
- Można powiedzieć, że w sprawie sprzedaży nazwy ruszamy z szybszego biegu. Na stadionie zakończyły się już prace wykończeniowe, przeprowadzono restrukturyzację spółki, zmienił się także wizerunek i sposób postrzegania samego obiektu. To dobry moment na rozpoczęcie negocjacji – podkreślił rzecznik prasowy spółki Wrocław 2012 Adam Burak.
Firma, która zdecyduje się na złożenie oferty i po negocjacjach podpisze umowę, otrzyma nie tylko prawo do umieszczenia swojej nazwy w nazwie stadionu, ale także możliwość umieszczenia swojego loga na elewacji obiektu. Nazwa sponsora pojawi się także na wszystkich materiałach reklamowych oraz na znakach kierunkowych wskazujących dojazd do piłkarskiej areny.
- Nie dajemy sobie jakiejś konkretnej daty na zakończenie negocjacji. To są trudne i długie negocjacje, a nam zależy na wynegocjowaniu jak najwyższej kwoty. Trzeba też pamiętać o tym, że samo przygotowanie dokumentów może potrwać kilka miesięcy – dodał rzecznik.
Spółka Wrocław 2012 ocenia wartość kontraktu na 4-5 mln zł rocznie.
Na Stadionie Wrocław może zasiąść ok. 42 tys. osób. Dotychczas odbyło się na nim ok. 50 imprez o charakterze sportowym i rozrywkowym, a od momentu otwarcia obiektu odwiedziło go ponad 1,5 mln widzów. Stadion był areną piłkarskich mistrzostw Europy w 2012 r., a obecnie swoje mecze rozgrywa na nim drużyna Śląska Wrocław.
Więcej informacji o procesie negocjacji można znaleźć tutaj.