Projekt ruszył na początku kwietnia. Polegał na sprzedaży specjalnych voucherów w symbolicznej cenie (19,47 zł – nawiązującej do roku powstania klubu), które następnie można wymienić na bilet na mecz Śląska w tym albo kolejnym (2020/2021) sezonie, oczywiście pod warunkiem, że trybuny stadionów PKO BP Ekstraklasy zostaną otwarte dla publiczności.
W tej sposób fani mogli wesprzeć klub w trudnym czasie pandemii. Śląsk nie rozgrywał meczów prawie przez trzy miesiące, a co za tym idzie, nie generował żadnych przychodów.
Wsparcie od byłych piłkarzy i prezydenta
W czasie blisko dwumiesięcznej akcji sprzedano dokładnie 5491 voucherów, a klub wsparli m.in. byli piłkarze WKS-u Sebastian Mila i Waldemar Sobota, legenda koszykarskiego Śląska – Maciej Zieliński oraz prezydent Wrocławia Jacek Sutryk. Zdarzały się też zakupy grupowe – kibice zrzeszeni w grupie Ultravaganza oraz jeden ze sponsorów klubu, grupa POS-BET zakupili po sto voucherów.