Tak jak dotychczas, usługa mobiParking jest dostępna z poziomu menu głównego aplikacji SkyCash. Zmienił się wygląd oraz rozmieszczenie poszczególnych funkcji. Dzięki temu wykonanie wszystkich czynności związanych z rozpoczęciem postoju odbywa się teraz na zaledwie dwóch ekranach. Na pierwszym z nich kierowca wybiera auto, które chce zaparkować i określa sposób naliczania opłaty. Po przejściu do kolejnego ekranu może od razu uruchomić parkowanie, bez konieczności zatwierdzania płatności kodem PIN.
Jak telefonem zapłacić za parkowanie we Wrocławiu?
W nowej wersji mobiParking usprawniono też sposób zatrzymywania parkowania oraz dodawania i usuwania pojazdów. Nawigację ułatwia menu boczne, które pozwala uzyskać szybki dostęp do dodatkowych funkcji, jak zasilenie konta czy wyświetlenie informacji o taryfie obowiązującej w danym mieście. Nowością jest również możliwość wygodnego kontrolowania czasu postoju. W dowolnym momencie aplikacja pozwala sprawdzić, ile czasu upłynęło od rozpoczęcia parkowania oraz kiedy zostanie ono zakończone. Każdemu z dodanych do SkyCash pojazdów kierowca może też nadać wybraną przez siebie nazwę. To rozwiązanie powstało przede wszystkim z myślą o osobach, które używają aplikacji zarówno prywatnie, jak i służbowo.
– Jednym z powodów, dla których kierowcy sięgają po naszą aplikację jest wygoda i chęć zaoszczędzenia czasu. Dzięki zupełnie nowemu interfejsowi i ograniczeniu liczby ekranów nowa odsłona mobiParking sprawdza się pod tym kątem jeszcze lepiej. W dalszym ciągu kluczową korzyścią pozostaje możliwość płacenia tylko za realny czas postoju, z dokładnością co do minuty – mówi Tomasz Krajewski, prezes SkyCash.
Najnowsza wersja SkyCash jest już dostępna na telefony z systemami Android oraz iOS. Usługa mobiParking pozwala dokonywać płatności za parkowanie we Wrocławiu oraz blisko 40 innych polskich miastach, m.in. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Trójmieście. Płacąc za postój kierowcy mogą wybierać spośród trzech dostępnych metod parkowania: na określony czas, za wybraną kwotę lub w systemie Start-Stop, z możliwością zatrzymania naliczania opłaty w dowolnie wybranym momencie. Kierowcy, którzy nie chcą korzystać z aplikacji mobilnej lub nie posiadają odpowiedniego modelu telefonu mogą wnosić opłaty przy użyciu wiadomości SMS, numerów specjalnych USSD oraz kodów IVR.
Bilety komunikacji miejskiej przez telefon
SkyCash to największy w Polsce system płatności i usług mobilnych dla telefonów komórkowych, pozwalający m.in. w szybki i wygodny sposób kupować bilety komunikacji miejskiej i opłacać parkowanie w blisko 40 polskich miastach. Aplikacja umożliwia także kupowanie biletów kolejowych wielu polskich przewoźników, w tym PKP Intercity i Przewozów Regionalnych, jak również zakup biletów do kina, wypłacanie gotówki z bankomatów bez użycia karty oraz natychmiastowe przelewy pomiędzy użytkownikami i płatności za domowe rachunki. Wszystkie transakcje są zabezpieczone na poziomie bankowości mobilnej i kart płatniczych.