PandemikART 2020 – Festiwal aktywnych seniorów
2020-07-31 Komentarze:Ruszyła pierwsza edycja e-Covidowego Festiwalu Aktywności Senioralnej „PandemikART – 2020”. Do 10 września przyjmowane są prace seniorów w siedmiu różnych obszarach aktywności. Organizatorzy festiwalu chcą pokazać, że pandemiczna izolacja wyzwoliła u najstarszych osób ogromne pokłady pomysłowości.
Festiwal skierowany jest do osób w wieku 60+, mieszkających na terenie województwa dolnośląskiego, którzy podczas pandemii koronawirusa są aktywni w wielu dziedzinach życia codziennego. Chociaż musieli ograniczyć wyjścia i spotkania – wciąż tworzą, uprawiają, hodują, dokumentują, planują, trenują, ćwiczą, konkurują. Świadectwa tej aktywności organizatorzy konkursu chcą zebrać, pokazać publiczności i nagrodzić najlepsze.
Do 7 razy sztuka
Celem festiwalu jest inspirowanie i promowanie aktywnego spędzania czasu w sytuacji wielu ograniczeń życia codziennego, prezentacja twórczości, kultywowanie tradycji, prezentacja działań kulturalno-artystycznych, sportowych, prozdrowotnych, uzdolnień manualnych oraz umysłowych.
Dlatego też ustanowiono aż siedem różnych obszarów, w których można zgłaszać swoje prace. Są to aktywności: artystyczne, sportowe, kulinarne, prozdrowotne, naturalne, manualne, rozwojowe.
Więcej informacji oraz regulamin festiwalu dostępne tutaj.
Jak się pokazać
Prace konkursowe będą przyjmowane do 10 września 2020 r. Można je przesyłać pocztą na adres: Przestrzeń Trzeciego Wieku WCRS, pl. Solidarności 1/3/5, pok. 318 (z dopiskiem „Festiwal PandemikART – 2020, I edycja”) albo e-mailem: ptw@wcrs.wroclaw.pl lub: ptw.zebrowska@gmail.com.
Seniorzy, którzy chcieliby osobiście dostarczyć prace do PandemikART, proszeni są o wcześniejsze umówienie wizyty telefonicznie pod nr.: 71 739 194 102 lub 888 999 372.
Organizatorzy festiwalu: Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego – Wrocławskie Centrum Seniora, Przestrzeń Trzeciego Wieku WCRS i Klub Seniora „Powroty”. Współorganizatorzy: Fundacja Rozwoju Kultury we Wrocławiu oraz Szkoła Wyższa Rzemiosła Artystycznego i Zarządzania.