( ! ) Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /var/www/html/nasz-wroclaw/index.php on line 23
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0006402256{main}( ).../index.php:0
Regulamin Akcji Nasz Wrocław darmowe wejścia
www.wroclaw.pl

Regulamin Akcji
„Nasz Wrocław darmowe wejścia”

Regulamin Akcji „Nasz Wrocław darmowe wejścia”

Obowiązuje od dnia 01.01.2024 r.

§ 1 Definicje

Poniższe terminy użyte w Regulaminie pisane wielką literą, o ile z kontekstu nie wynika inaczej, otrzymują następujące znaczenie:

  • Akcja – Akcja „Nasz Wrocław darmowe wejścia”, realizowana w okresie 01.01.2024 – 31.12.2024 w ramach Programu Nasz Wrocław, umożliwiająca Użytkownikowi bezpłatne skorzystanie z Oferty Partnera Akcji;
  • Aplikacja – aplikacja mobilna Nasz Wrocław;
  • Karta – imienne karty: URBANCARD, URBANCARD EP, karta URBANCARD Premium; karta programu Nasz Wrocław;
  • Kupon – możliwość bezpłatnego skorzystania z oferty Partnera Akcji;
  • Oferta Partnera Akcji lub Oferta – usługa lub towar oferowany przez Partnera Akcji;
  • Organizator – Gmina Wrocław, ul. Kotlarska 41, 50-151 Wrocław, adres e-mail wzn(at)um.wroc.pl;
  • Partner Akcji – podmiot świadczący usługi w ramach porozumienia zawartego z Organizatorem;
  • Program – Program Nasz Wrocław (https://www.wroclaw.pl/nasz-wroclaw/);
  • Przyznanie Kuponów – operacja Organizatora dokonywana w ramach Akcji, która powoduje przypisanie nowych Kuponów do danej Akcji, które Użytkownik nabywaw momencie ich przypisania lub w momencie aktywacji Statusu Podatnika lub Statusu Max, jeśli w momencie przypisania nowych Kuponów Użytkownik nie posiadał konta lub aktywnego statusu;
  • Regulamin – Regulamin Akcji Nasz Wrocław;
  • Regulamin Programu – Regulamin Programu Nasz Wrocław;
  • Użytkownik – pełnoletnia osoba fizyczna, która posiada własne konto nieprzypisane do konta opiekuna prawnego w Programie Nasz Wrocław.

§ 2 Ogólne warunki Akcji

  1. Akcja realizowana jest w ramach Programu.
  2. Użytkownik w ramach Akcji otrzymuje Kupony, które może zrealizować u Partnera Akcji. Przyznanie Kuponu przez Organizatora stanowi inną usługę świadczoną drogą elektroniczną, o której mowa w Regulaminie Programu (§ 7 ust. 3 i 5 Regulaminu Programu).
  3. Z Akcji skorzystać mogą pełnoletni Użytkownicy, będący właścicielem konta Nasz Wrocław, zarejestrowani i posiadający aktywny Status Podatnika lub Status Max w rozumieniu Regulaminu Programu Nasz Wrocław.
  4. Liczba Kuponów udostępnionych Użytkownikowi określana jest przez Organizatora, zależy od liczby Partnerów Akcji i może ulec zmianie.
  5. Liczba wszystkich Kuponów dostępnych dla Użytkowników jest ograniczona.
  6. Kupony posiadają datę ważności określaną każdorazowo przez Organizatora w momencie Przyznania Kuponów. Data ważności Kuponu jest określona przez Organizatora, jest niezmienna i nie zależy od daty przystąpienia Użytkownika do Programu Nasz Wrocław.
  7. Użytkownikowi nie przysługują roszczenia wobec Organizatora z tytułu niewykorzystania Kuponów w okresie ich ważności, jeżeli Organizator nie ponosi za to odpowiedzialności.

§ 3 Realizacja Kuponu

  1. Użytkownik może skorzystać z Kuponu w miejscu, w którym Partner Akcji realizuje ofertę w ramach Akcji.
  2. Skorzystanie z Kuponu wymaga:
    1. poinformowania Partnera Akcji przed skorzystaniem z oferty o chęci wykorzystania Kuponu;
    2. okazania kodu QR w Aplikacji lub Karty Użytkownika celem weryfikacji posiadanych aktywnych uprawnień, tj. Statusu Podatnika lub Statusu Max;
    3. okazania dokumentu tożsamości zawierającego zdjęcie oraz nr PESEL Użytkownika.
  3. Okazanie dokumentu tożsamości jest dobrowolne, jednak niezbędne do skorzystania bezpłatnie z Oferty Partnera Akcji. Nieokazanie dokumentu tożsamości uniemożliwia bezpłatne skorzystanie z Oferty Partnera Akcji.
  4. Aby zrealizować Kupon i ustalić, czy jest on realizowany przez osobę uprawnioną, Partner Akcji jest upoważniony do dokonania:
    1. sprawdzenia posiadanych przez Użytkownika uprawnień (Statusu Podatnika lub Statusu Max);
    2. weryfikacji tożsamości Użytkownika w sposób opisany w ust. 5;
    3. sprawdzenia liczby dostępnych Kuponów;
    4. sprawdzenia, czy Użytkownik korzystał z Kuponu u Partnera Programu w okresie 365 dni poprzedzających.
  5. W celu ustalenia, czy Kupon realizowany jest przez osobę uprawnioną, Partner Akcji:
    1. poprosi o okazanie Karty lub jej odpowiednika zakodowanego w Aplikacji oraz dokumentu tożsamości ze zdjęciem i numerem PESEL;
    2. zweryfikuje dane zawarte na Karcie lub w Aplikacji z danymi zawartymi w dokumencie tożsamości, o których mowa w pkt. 1;
    3. wprowadzi 4 ostatnie cyfry numeru PESEL do systemu informatycznego udostępnionego Partnerowi Akcji przez Organizatora.
  6. Partner Akcji w ramach czynności opisanych w ust. 5, nie jest uprawniony do jakiegokolwiek utrwalania danych odczytywanych z dokumentu tożsamości Użytkownika (w szczególności kserowania dowodu osobistego Użytkownika czy spisywania z niego jakichkolwiek danych za wyjątkiem tych wskazanych w ust. 5 pkt 3 i tylko w sytuacji tam opisanej).
  7. Partner Akcji jest uprawniony w szczególności do zawiadamiania organów ścigania w sytuacjach wskazujących na podejrzenie zaistnienia przestępstwa (w szczególności związanych z posługiwaniem się przez daną osobę cudzym dokumentem tożsamości lub podrobionym, lub przerobionym dokumentem tożsamości).
  8. Wykorzystanie Kuponu u Partnera Akcji uniemożliwia ponowne, bezpłatne skorzystanie z oferty Partnera Akcji przed upływem 365 dni od daty wykorzystania Kuponu, także w przypadku zmiany (rozszerzenia Oferty Partnera Akcji), z zastrzeżeniem ust. 9.
  9. Zwrot Kuponu jest możliwy w sytuacjach przewidzianych regulaminem Partnera Akcji.
  10. Użytkownik może wykorzystać zwrócony Kupon u Partnera Akcji w innym terminie, w okresie ważności tego Kuponu.
  11. Zasady skorzystania z Kuponu są określone przez Partnera Akcji i mogą być ograniczone lub wymagać uprzedniej rezerwacji. Szczegółowe informacje o zasadach i ograniczeniach dostępne są u Partnerów Akcji.

§ 4 Partnerzy Akcji

  1. Partner Akcji może skierować Ofertę:
  1. wyłącznie do Użytkowników posiadających aktywny Status Podatnika;
  2. wyłącznie do Użytkowników posiadających aktywny Status Max;
  3. do Użytkowników posiadających aktywny Status Podatnika lub Status Max.
  1. Opis Ofert dostępny jest na stronie Akcji: https://www.wroclaw.pl/nasz-wroclaw/darmowe-wejscia.
  2. Oferty Partnerów Akcji mogą ulec zmianie, w szczególności w przypadku, w którym Partner Akcji wycofa swoją Ofertę. W takim przypadku Użytkownikowi nie przysługują roszczenia do Organizatora z tytułu braku możliwości skorzystania z Oferty w trakcie trwania Akcji.
  3. Oferty obowiązują od dnia otwarcia obiektu.

§ 5 Przetwarzanie danych osobowych

  1. Zasady przetwarzania danych osobowych opisuje Regulamin Programu Nasz Wrocław, którego integralną część stanowi Załącznik nr 2 Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych.
  2. Skorzystanie z Oferty Partnera Akcji może wymagać podania dodatkowych danych osobowych, których przetwarzanie regulują odrębne przepisy.

§ 6 Postanowienia końcowe

  1. Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie.
  2. W przypadku dokonania zmiany Regulaminu, zostanie ona podana do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie jej w Zakładce WWW i w Aplikacji z zaznaczeniem daty wejścia w życie zmiany.
  3. Akcja trwa w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
  4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie postanowienia Regulaminu Programu.
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2024 r.