( ! ) Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /var/www/html/nasz-wroclaw/index.php on line 23 | ||||
---|---|---|---|---|
Call Stack | ||||
# | Time | Memory | Function | Location |
1 | 0.0002 | 402016 | {main}( ) | .../index.php:0 |
Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ma na uwadze poszanowanie prywatności użytkowników korzystających z aplikacji mobilnej „Aplikacja Nasz Wrocław”, zwanej dalej aplikacją mobilną. Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ma możliwość identyfikacji użytkowników aplikacji mobilnej.
Na urządzeniu mobilnym przechowywany jest unikalny identyfikator telefonu (do momentu usunięcia aplikacji mobilnej z urządzenia). Unikalny identyfikator telefonu jest wysyłany do Gminy w procesie założenia Konta za pośrednictwem aplikacji mobilnej oraz wykorzystywany w celu jednoznacznego zidentyfikowania aplikacji i urządzenia mobilnego. Ponadto założenie Konta związane jest z przetwarzaniem dodatkowych danych, tj.: imię i nazwisko, nr PESEL, adres e-mail, adres zamieszkania (miejscowość, ulica, nr domu, kod pocztowy, opcjonalnie nr mieszkania), opcjonalnie nr telefonu, urząd skarbowy, w którym podatnik rozlicza się z podatku dochodowego, nr posiadanej karty (plastikowej lub wirtualnej, zapisanej w telefonie). Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta.
W przypadku, w którym dorosły użytkownik dołączy do programu swoje dziecko, którego jest rodzicem/opiekunem, to będą przetwarzane również dane jego dziecka, tj.: imię i nazwisko, nr PESEL, adres e-mail (o ile dorosły użytkownik poda odrębny adres e-mail dla dziecka) oraz nr posiadanej karty. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu umożliwienia korzystania z Konta przez dziecko użytkownika.
Komunikacja między aplikacją mobilną a Aplikacją Centralną i Aplikacją CMS Nasz Wrocław odbywa się z użyciem protokołu HTTPS. Aplikacja mobilna może prosić o pozwolenie na dostęp następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
W zależności od aplikacji mobilnej, uprawnienia aplikacji można odwołać przez zmianę ustawień systemowych na urządzeniu lub odinstalowanie aplikacji.
Nadanie Statusu związany jest z przetwarzaniem danych, które podawane są w trakcie zakładania Konta, tj. imię i nazwisko, nr PESEL, adres e-mail, adres zamieszkania (miejscowość, ulica, nr domu, kod pocztowy, opcjonalnie nr mieszkania), opcjonalnie nr telefonu (wnioskodawca może go podać dobrowolnie), urząd skarbowy, w którym podatnik rozlicza się z podatku dochodowego, nr posiadanej karty (plastikowej lub wirtualnej, zapisanej w telefonie).
W przypadku, w którym dorosły użytkownik dołączy do programu swoje dziecko, którego jest rodzicem/opiekunem, to będą przetwarzane również dane jego dziecka, tj.: imię i nazwisko, nr PESEL, adres e-mail (o ile dorosły użytkownik poda odrębny adres e-mail dla dziecka) oraz nr posiadanej karty. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu umożliwienia korzystania z Konta przez dziecko użytkownika.
Dane osobowe Użytkowników nie będą udostępniane innym podmiotom poza podmiotami przetwarzającymi dane osobowe na zlecenie Gminy Wrocław Urzędu Miejskiego Wrocławia w celu prawidłowej obsługi Użytkownika Aplikacji Nasz Wrocław (w tym korzystania ze Statusu), tj. dostawcom usług IT.
Aplikacja Nasz Wrocław przechowuje dane: dane kart użytkownika, informację o partnerach programu.
Zastrzegamy sobie prawo zmiany Polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej w sklepach App Store lub Google Play i poinformowanie Użytkownika o tej zmianie na stronie internetowej Nasz Wrocław, tj. https://wroclaw.pl/nasz-wroclaw.
Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych przetwarzanych w związku z założeniem Konta znajdują się w Regulaminie Nasz Wrocław, dostępnym w aplikacji mobilnej.
W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę prywatności nie instaluj aplikacji mobilnej lub ją odinstaluj.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt: https://www.wroclaw.pl/nasz-wroclaw/kontakt.
Aplikacja Nasz Wrocław korzysta z usług zewnętrznych: