Krótkie spoty pojawiły się na ekranach informacyjnych w pojazdach MPK Wrocław. – Zdarzają nam się jeszcze pytania, szczególnie od nowych użytkowników, dotyczące obsługi nowych dwufunkcyjnych kasowników, dlatego chcemy wyjść do pasażerów z taką informacją – tłumaczą w MPK.
Spoty na ekranach będą pojawiały się regularnie co najmniej przez kilka tygodni. Krótkie materiały przygotowane z portalem wroclawskakomunikacja.pl pokazują, jak w prosty sposób można kupić bilety w nowych kasownikach. Kampania ma również pomóc rozwiać wątpliwości, typu: gdzie pojawia się bilet skoro nie mam go fizycznie w ręku?, czy jak wygląda w takim wypadku kontrola biletów. Oprócz tramwajów i autobusów spoty będą pojawiać się na kanałach MPK Wrocław w social mediach.
To nie pierwsza kampania informacyjna MPK Wrocław. W tamtym roku dużym zainteresowaniem cieszyła się akcja „W MPK obczaję dobre obyczaje”. Bohaterem animacji jest Maks, który przesiada się z auta do komunikacji miejskiej. Niestety zapomina o wielu zasadach panujących w komunikacji zbiorowej. MPK w prosty i zabawny sposób o nich przypominało. Różnież o zasadach i zachowaniu w komunikacji miejskiej była kampania realizowana z drużyną Ślęzy Wrocław „Są zasady w sporcie i w transporcie.